Tyttö meni ja otti rastat!
Ei hemmetti sentään tuota likkaa, ik'äkin on jo 17 kuitenni luulis ettei moiset pötköt olisi kaunistus päähän. Jos meinaa tähän taloon jäädä niin saa luvan keksiä päälleen jotain. Naapurit ajattelee vielä että on joku huumehörhö....
MITÄ TÄSSÄ VOI TEHDÄ? Olen ihan loppu muutenkin tuon kanssa. Maailmaa pitäisi parantaa mutta kotona sitten mökötetään kun äiti ei ostakaan luomua. Minun pappa olisi vetänyt ympäri korvia jos olisin ruokapöytään metallia naamassa ja matoja hiuksissa ilmaantunut!
Kommentit (48)
Ota ite tatuointi keskelle otsaa ja kysy ivallisesti tytöltäs onko nyt äiti tyylikäs. Hei haloo, rastat saa pois jos niihin kyllästyy!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 19:53"]
No jos nyt tytölle on ok että hiusten vuoksi ei pääse joihinkin maihin käymään niin eipä kai siinä mitään. Meidän tyttöä onneksi haittaisi kun jäisi oma lempilomakohde kokematta sitten jatkossa. :D
[/quote]
Kerropa nyt mihin maahan MUKA ei pääsisi rastoilla?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 19:53"]
No jos nyt tytölle on ok että hiusten vuoksi ei pääse joihinkin maihin käymään niin eipä kai siinä mitään. Meidän tyttöä onneksi haittaisi kun jäisi oma lempilomakohde kokematta sitten jatkossa. :D
[/quote]
Kerropa nyt mihin maahan MUKA ei pääsisi rastoilla?
[/quote]
Jamaikalle ei kannata mennä rastatukkaisena, ellei ole rastafari, mutta muuten ihan missä tahansa voi käydä.
31, mitä ne siellä sitten tekee rastapäisille ei-rastafareille
Minun poikani kasvatti pitkän tukan laittaakseen rastat. Olin aivan innoissani, luin hoito-ohjeita, kyselin loistavalta omalta kampaajaltani vinkkejä, kenen kannattaisi ne laittaa ( oma kampaajani ei halunnut, koska ei ollut ennen niitä tehnyt). Eräs kaunis päivä poika tuli hiukset lyhyinä meille. Tyttöystävä oli rastoja vastaan! Poikakin kauhisteli niiden laittamisen kalleutta. Olisin vaikka maksanut ne, jos Se olisi ollut siitä kiinni! Pojalleni ne olisivat sopineet loistavasti. Harmittaa vieläkin.
Niin, ja olen 53-vuotias luokanopettaja, itsellä konservatiivinen polkka. :)
Oisko kymmenkunta vuotta sitten, kun yksi lukion oppilaistani hankki rastat. En tiedä, ajatteliko, että ne kestävät niin kovin pitkään. Tyttö kirjoitti ylioppilaaksi ja joutui hankkimaan megakokoisen lakin, että sopi rastapäähän. Oli vähän kummallisen näköinen näin täti-ikäisen silmiin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 16:45"]
NO olisiko itsestänne hauskaa jos tyttö ottisi rastat? Ei heru neuvoa ei....
[/quote]
Itse otin rastat 15-vuotiaana. Ja minun äidilläni oli sen verran Tunnejärkeä, ettei hän antanut elämänsä mennä siitä pilalle. Nyt olen 26 ja minulla on sininen irokeesi. Eikä hetkauta äitiäni pätkääkään!
Siis onko tämmöisiä vanhempia oikeasti olemassa vielä tähän maailman aikaan?
Itse olen saanut päättää tukastani minkä ikäisenä tahansa. Oma tahto on lapsellakin ja omapa on kehonsa. Paras päätökseni oli, että otin rastat 16-vuotiaana. Vielä 11 vuodenkaan jälkeen en näistä halua luopua.
Sääliksi käy likkaa noin ahdasmielisen äidin kanssa.
Mulla on ollu rastat 14-vuotiaasta. Nyt olin 26v, korkeasti koulutettu 3 lapsen äiti. :) Onnea tytöllesi parhaasta kampausvalinnasta! :) Aamulla säästyy rutosti aikaa kun ei tarvi kutreja suoristella :)
Ai siis naapurien kommentitko sua eniten häiritsee? Ja noinko sinä ajattelet itse, jos jollakulla on rastat? Pitäisiköhän s i n u n kasvaa aikuiseksi....?
Voi ei, mitä pahaa rastoisssa? Pesee ne kerran viikossa ja kuivaa huolella, niin ei pitäisi tulla mitään ongelmia :) Mulla oli päässä yläasteella ja sen jälkeen muutaman vuoden, ja tykkäsin tosissani!!
Olet niin vanhoollinen, että ihan iljettää... Ja mitäs se naapureiden ajatusmaailma ketään kiinnostaa... Ajatelkoon mitä ajattelee...
Tämä ap kuulostaa ihan minun äidiltäni, sillä erotuksella, että rastat ottaessani olin jo 24-vuotias ja omillani toimeentuleva. Ei hyväksy hiustyyliäni vieläkään ja jaksaa huomautella, että nämä voisi leikata ja että näytän tosi kamalalta. Ei ymmärrä minun "luomuhöpötystäni" ja "maailmanparannus"-arvojani. Vihaa myös lävistyksiä ja kaikkea muutakin normaalista perusmassasta erottuvaa. Hänen mielestään kaikki rastapäät ja lävistetyt tyypit ovat omalaatuisia, negatiivisessa mielessä. En ymmärrä, miten yksilöllisyys ja omalaatuisuus voivat jonkun mielestä olla negatiivisia piirteitä -senkö takia, että itse on niin massan mukana kulkeva eikä ole koskaan itse uskaltanut olla oma itsensä? Niin kukaan muukaan ei saa sitten olla eri näköinen olematta kummallinen?
Ahdasmielisyys on tämän maailmaan syöpä.
Otin teininä rastat minäkin. Äiti meinasi aikoinaan kuolla nauruun, kun otin rastat. Mummo oli ihan hysteerinen ja räkätti, että "omapahan on pääsi". Pappa juoksi ovesta ulos ja liiteristä kuului tyrskintää. Ei ihan se kauhureaktio, jota toivoin saavuttavani kapinassani. Olin vielä värjännyt hiukset sinimustiksi, mikä sopi tosi hyvin pisamaiseen punaverikköihoon.
Olen nauranut tälle aika monta kertaa jälkikäteen. Kukaan ei siis kauhistellut, vaan lähinnä nauroivat. Ensimmäinen valokuva, minkä äiti näytti miehelleni minusta, oli rastakuva (mukana myös mustaa huulipunaa). Ihan virkamiesuralle sitten päädyin. Myös lapset ovat nähneet äidin angstikauden visun. Turha varmaan sanoakaan, että ei pitänyt pokka heilläkään.
Meillä lapsilla saa olla juuri sellaiset kampaukset, joista he itse pitävät. Pitäisin itseäni aika julmana äitinä, jos alkaisin määräämään tämmöisistä asioista.
Apua, olet epäonnistunut äitinä totaalisesti. Nyt kannattaa koittaa, jos psykoterapiasta olisi apua tytölle. Myös huumevieroitukseen olisi syytä laittaa. Todennäköisesti menetetty tapaus ja vankila odottaa..
Kävin kerran yhen marketin kosmetiikkaosastolla jossa oli joku rastapäinen nuori nainen täyttämässä hyllyjä ja hyi he***tti että haisi pahalle, ei varmaan pessy niitä hiuksiaan ikinä kun lemus parin metrin päähän. Onhan ne tietty hienot ja persoonalliset mut tajuuko ne ite kuin ne lemuaa jos ei viitti pestä?
onko sulla ap ollut siis väkivaltainen lapsuus???