Äsken kaupassa
olin kassajonossa erään rouvan takana. Hänellä oli aika paljon ostoksia ja siinä sitten tuijottelin tyhjin silmin sitä kassahihnaa kun odottelin että kassa saa ne lyötyä. Yhtäkkiä havahduin siihen että tämä edellä oleva nainen tuijottaa minua tuimasti; ilmeisestikin hän oletti mun katselevan ostoksiaan.
No. Mulla oli ostettavaa huomattavasti vähemmän kuin hänellä, niin olin saanut ostokseni kassiin aivan hänen jälkeensä. Huikkasin kassalle kiitti hein ja lähdin autolleni päin ja huomasin käveleväni tuon naisen perässä parin metrin päässä.
Ja siinä kävelin koko matkan kassalta, liukuportaisiin ja siitä parkkipaikalle. Vähän ennen omaa autoani rouva edelläni pysähtyy, kääntyy ympäri ja kysyy "MIKSI SINÄ SEURAAT MINUA??!!" ....
Pari ohi kävellyttä nuorta vilkaisi kiinnostuneena kans. Mä häkellyin ensin mut sit näytin autoni avaimia ja avasin kaukosäädöllä autoni ovet lukosta. Auto oli n. metrin rouvan takana. Eipä tarvinnutkaan sen jälkeen sanoa enää mitään, rouva meni kirkkaanpunaiseksi ja kääntyi kannoillaan :D
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 14:50"]
Mitä se osti? ;)
[/quote]
Viimeisenä kassan läpi meni ruohosipuli purkissa. Ihan oikeasti en muuta edes huomannut :)
Nolo ämmä se :D Ihan kuin koko maailmaa kiinnostaisi hänen tekemiset.