Vattu, näitä lapsikorkkeja!
Tätäkin pitäis painaa ja kääntää samanaikaisesti 3 eri paikasta. Ei aukea mun käsivoimilla.
Miksette vaan voi laittaa niitä myrkyllisä pesuaineita niin korkealle, ettei lapsenne pääse niihin käsiksi? Ja saataisiin normaalit korkit pesuaineisiin.
Kommentit (11)
Ei siinä voimaa tarvita vaan ällikkää.
Minulla on ihan surkeat käsivoimat ja tänään olen jo tuskaillut kahvipaketin ja lääkkeen puolittamisen takia. En tajua, mikä tuohon rainbowin kahvipakettiin on tullut, kun sitä ei saa auki enää ilman saksia.
Joo, olen manannut samaa. Mulla on käsivamma kylläkin. Olen kuitenkin varma, että näppäräsormiset lapset saavat ne korkit takuulla auki siinä missä tämä täti vääntää hiki hatussa.
Leikkaa veitsellä kaulaauki. Siis siltä tölkiltä.
anna taaperolle se saa sen auki ;)
mulla on kans klooripullo jota en saa auki, ollut jo pari vuotta
siksi koska meillä on ilmapalloisiä ja huvipuistoäitejä, joiden mielestä kaikki maailmassa pitää olla turvavarmistettua ettei heidän tarvitse keskittyä itse vanhemmuuden ja kasvatuksen rankkoihin rasteihin.
etelä-euroopassa vuoristoseutujen reiteillä ei välttämättä ole edes turva-aitoja estämässä ihmisiä tippumasta vuorenrinnettä alas rotkoon, siellä on varoitusmerkit, joissa kerrotaan, että jos kuljet varomattomasti tien reunassa, tiput rotkoon ja menetät henkesi. Ei siellä kukaan perseile, kun tajuaa, että oikeasti vastuu on itsellä, että tippuuko vai ei.
Meillä lapset avaa ne jos en itse onnistu 😂
Miksi, oi miksi? Mieheni joutuu avaamaan lääkepurkkini. Putkenavaajaa ja montaa muuta kodin kemikaalia ei saa auki edes kaikilla kirosanoillakaan.
Siis ja mulla on yleensä hyvät käsivoimat. Avaan kavereidenkin hillopurkit.
Ap