Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu raskaalta

Vierailija
01.08.2020 |

Olen korvia myöten veloissa. Jos en saa työtä, menetän luottotiedot. Olen kaiken lisäksi hyvin ruma. Kukaan paitsi oikeasti ruma ei voi tietää miltä se tuntuu. Kohtelu on kamalaa, miesten silmistä paistaa inho.

Alan uskoa, ettei minulla ole tulevaisuutta. Pelkään, että jos tässä vuosia kuluu, niin minusta tulee luottotiedoton yksinäinen alkoholisti.

En tiedä kenelle puhuisin. En kehtaa jutella kavereilleni, minulla on niitä liian vähän, enkä halua ajaa ihmisiä pois negatiivisuudellani.

Haluaisin juoda, jotta hetkeksi unohtaisin murheeni. Mutta sitten huomenna olisi kahta kauheampi ahdistus.

Kohtalotovereita? Miksi teidän elämänne tuntuu raskaalta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut luottotiedoton 8 vuotta, elämä jatkuu. 7 vuotta vielä niin koittaa vapaus.

EI elämässä ole mitään kummempaa pointtia tai järkeä, tee asioita mitä mieleen juolahtaa ja mitkä tuntuvat hauskoilta.

Kohta ollaan haudassa joka tapauksessa. En jaksa enää mitään ulkonäköjä, rahoja tai tulevaisuutta stressata.

Päihteistä pysyttelen poissa kun niistä seuraa pääosin pelkkää pahaa, kerran kuussa voi ottaa alkoholia hyvän ruuan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän