Vierailija

parisuhteen aikana n. 10kg normaalipainosta lievästi ylipainoiseksi?

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En jättäisi ei ole tullut edes mieleen...Miehelle 20kg tullut siitä kun tavattiin. Ei ole helppoa kieltäytyä herkuista ja liikkua tarpeeksi kun tekee toimistotyötä... Lisäksi lääkitys joka kerää nestettä sairaus joka väsyttää ja heikentää unenlaatua. Eipä kilot vähennä rakkautta. Toisaalta toivoisin että hän saisi painon hallintaan ettei tulisi sairauksia sen takia, pelottaa jo että diabetes iskee. Onneksi hän ei ole pariin vuoteen lihonut ja suunnittelee muuttaa ruokavaliota pysyvästi.

Onnentyttö_

Ei jättäisi miestäni lihomisen takia.
Sen sijaan alkaisin käymään hänrn kanssa päivittäin kävelylenkillä ja valvoisin, ettei hän käytä alkoholia, josta tulee ylimääräisiä kaloreita turhaan.
Aktivoisin miestäni harrastamaan useammin seksiä, koska parittelu polttaa kaloreita.

Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa lähes 25 vuotta ja sen aikana olemme molemmat muuttuneet niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. En todellakaan jättäisi miestäni edes 30 kilon painonnousun takia eikä hän jättäisi minua. Jos me eroamme, niin siihen syynä olisi ihan muut jutut.

Vierailija

[quote=Vierailija]Jättäsin kumppanini jos kävisi ilmi, että hän ei osaa taivuttaa lihoa-verbiä.[/quote

Osaatko itse taivuttaa lihota-verbiä?

Vierailija

Vaikea sanoa. Ehkä riippuu, miksi lihoisi. Mutta en kyllä voi sille mitään, että seksuaalinen haluttavuus tuossa kärsisi. En voi mitään sille, että tunnen inhoa ylipainoa kohtaan.

Vierailija

En jättäisi, ei hänkään jättänyt minua, kun lihoin yhden elämänvaiheen aikana yli 100-liloiseksi. Nyt syömme molemmat terveellisiä määriä ruokaa ja olemme normaalipainoisia.

Vierailija

No en jättäis, vaikka lihois.

Eikä mieskään näköjään mua, vaikka olen jo lihonut 60 kg -> 75 kg yhdessäolon aikana. Ei edes tunnu huomaavan koko asiaa, kukkia tuo edelleen, halii ja sek sikin maittaa.

Vierailija

Olen lihonut laihasta normaalipainoiseksi mutta miehelleni se on ollut ok. Eipä tällaisen 60v:n enää tarvitse ihan luikku ollakaan. Mutta ei tulisi mieleenkään antaa painon nousta tästä vaikka tiedän ettei mieheni kohteliaana siitä huomauttaisikaan

Mieheni on myös pysynyt samassa painossa koko 24v, pikemminkin pudottanut muutaman kilon

Vierailija

Onnentyttö_ kirjoitti:
Ei jättäisi miestäni lihomisen takia.
Sen sijaan alkaisin käymään hänrn kanssa päivittäin kävelylenkillä ja valvoisin, ettei hän käytä alkoholia, josta tulee ylimääräisiä kaloreita turhaan.
Aktivoisin miestäni harrastamaan useammin seksiä, koska parittelu polttaa kaloreita.

Näihin et pysty vaikuttamaan ellei mies sitä itse halua.

Vierailija

Vaimo käy aamulla puntarilla ja jos menee tietyn rajan yli niin se on morjensta.
Pitää itsensä kunnossa kun tietää että tulee monoa ylipainosta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat