Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko keväällä tai kesällä oireillut nuhasta, nuhakuumeesta tai yskästä muttet mennyt koronatestiin?

Vierailija
01.08.2020 |

Jos et mennyt niin miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Vierailija
2/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, maaliskuussa oli keuhkot niin kovilla etten pystynyt edes nukkumaan, liikkumaan tai mitään. Jokainen asento teki ihan hullun kipeää. Nyt on ollut huono olo, kuumetta, en ole maistanut tai haistanut jälkeen maaliskuun.. 100% varmuudella korona. Mutta en mene testeihin. Kotona ollut ja etänä tehnyt työt. Onneksi asun kaupungissa ja saan syömiset kaupasta tai ravintolasta suoraan ovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja testiin ei edelleenkään pääse.

Vierailija
4/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun alkupuolella kävin labrassa verikokeissa ja viikkoa myöhemmin minulle tuli flunssa. Normaalista poiketen minulla oli pää- ja alaselkäsärkyä lähes viikon. Mies sai tartunnan minulta, hänelle tuli lisäksi kuumetta. Pää- ja selkäsäryn sijaan hänellä alkoi korvissa vinkunaa, joka kesti viikkoja. Meidän paikkakunnalla ei silloin tietääkseni ollut vielä todettuja koronatartuntoja, joten eiköhän tuo ollut flunssaa. Testeihin olisi silloin vaadittu selkeä altistus.

Vierailija
5/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta olen miettinyt, onko ohjeistus muuttunut. Aiemmin suositeltiin lieväoireisen sairastavan kotona, pitäisikö nyt mennä heti testeihin? Kyllähän niitä tavallisiakin flunssia edelleen liikkuu.

Vierailija
6/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus maaliskuussa todella omituista puristavaa pääkipua ja äkillistä lepohengenahdistusta. Jonottelin jotain 15min koronan neuvontanumeroon tuloksetta ja päätin vaan eristää itseni muutamaksi viikoksi.

Samoihin aikoihin luin tältä palstalta ettei edes rajusti oireilevat lapset päässeet testeihin. Kukahan pääsi?

Vierailija
7/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla alkoi kurkkukipu joka on voimistunut päivän mittaan. Jokin tauti on siis iskenyt. Todennäköisesti pelkkä nuha, mutta maanantaina pitää varmaan selvittää voiko mennä töihin. Linja on ollut että ei kipeänä töihin. En tiedä mikä työantajan tai työterveyshuollon linja tulee nyt olemaan. Töihin, testien kautta töihin, vaiko kotiin sairastamaan?

Vierailija
8/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen miettinyt, onko ohjeistus muuttunut. Aiemmin suositeltiin lieväoireisen sairastavan kotona, pitäisikö nyt mennä heti testeihin? Kyllähän niitä tavallisiakin flunssia edelleen liikkuu.

On muuttunut. Lieväoireistenkin suositellaan hakeutuvan testiin.

Vierailija
9/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt kun tuli kova nuha mutta ei kuulemma niillä oireilla tarvitse mennä testiin. Tein niin kuin käskettiin ja sairastin kotona.

Vierailija
10/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananmoista allergista nuhaa muutamaan kertaan. Joka kerta käyny testeissä silti varalta.

Vierailija
11/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 39 astetta kuumetta. Kurkku kipeä ja yskittää.

Ihan normaalisti kävin ostoksilla tänään. Ostin takin, lippiksen ja kaikki eri kaupoista.

Vierailija
12/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä kyllä oli flunssaa.  Olin koko ajan työkuntoinen, työt tehtiin joka tapauksessa etänä ja kaapeissa oli ruokaa niin, että selvisi pari viikkoa ilman kaupassa käyntiä. Plus asun yksin, joten en tartuttanut ketään.  En katsonut aiheelliseksi alkaa selvittämään, että mikä vaivasi.