mitä tehdä tällaisen AVIOmiehen kanssa
Siis voi vi**u. Mies lähdössä työmatkalle taas ti-to(tai pe) ja minä tulinn töistä ajoissa kotiin ja siivoilin ja sen semmoista, jotta olisi kiva olla ilta yhdessä kotona. No sitten tuli miehen poika kylään ja lähdin käymään kaupassa, jotta saavat olla kahdestaan. Kun olin lähdössä klo19 kaupasta mies soitti, että tule pian, jotta hän lähtee kylään. Siis mikä helvetti tota vaivaa, tulee vain sellainen olo, että ei yksinkertaisesti halua enää viettää aikaa mun kanssa. Mikä siinä on ettei osaa jättää ja mennä omille teilleen? Asun täällä hevonhelvetin kuusessa eli kaukana kaikesta ja minulla ei ole täällä mitään paikkaa jossa minä voisin "käydä" tai jossa voisin viettää aikaa, koska minulla ei ole täälä kavereita ja täällä ei ole kuin kauppa, pankki, apteekki, r-kioski ja jokunen kukkakauppa.. Enpä olisi aikoinaan muuttanut jos oisin tiennyt, että joudun täällä yksin olemaan. Ja olenkin todella yksinäinen.
Kommentit (2)
Munkaan mies ei halua tehdä kanssani mitään :( Se vaan istuu kotona, surffaa netissä ja nukkuu. Tai sitten käy kavereiden kanssa ulkona, mutta mun kanssa ei koskaan halua kaksistaan tehdä mitään. Ollaan monta kertaa puhuttu asiasta ja aina mies lupaa, että tästä eteenpäin mennään ja harrastetaan yhdessä, mutta se jää sitten yhteen kertaan jos edes sitäkään tulee. Ei mulla mitään neuvoja ole, mutta sympatiaa kylläkin :)
Ootko puhunu miehellesi tästä? Josko ehdottaisit, että pyhittäisitte aina ennen työmatkaa yhden illan pelkälle parisuhteelle.
Me pidetään sulle täällä av:lla seuraa, ei huolta. :)