Varokaa kotimaista laihdutustuotetta, mahdollisuus joutua maksamaaan turhasta
Erehdyin tilamaan kotimaista laihdutustuotetta (pillereinä, nimi muistuttaa alkoholijuomaa : D), peruin tekemani tilauksen näytepakkauksen saatuani. Sain uuden pakkauksen; palautin. Nyt minun pitää maksaa yhdeksän kuukautta, koska peruutukseni ei ole kirjautunut. Olen sähköpostillakin ilmoittanut peruutuksesta aikaa sitten, välitettavasti siivosin sähköpostini ennen lomaa, eikä minulla ole nyt todistusta asiasta.
Heh; minulla ei ole tuotetta, mutta maksan huikeat summat, ettei mene luottotiedot.
Olkaa tarkkana; jos perutte säilyttäkää viesti. Tämä yritys ei tosiaankaan neuvottele, eikä suostu myöntämään että virhe on tapahtunut.
Kommentit (3)
On jo vuosia ollut näkyvästi otsikoissa, että laihdutusvalmisteet ovat täyttä huijausta!
Et voi olla tosissasi???? Ihan oikeastiko laihdutusvalmisteiden tilaaminen huijausta???
Voi pyhä Jeesus. Voiko joku ihan oikeasti olla vielä näin tyhmä vuonna 2013?! Opetelkaa nyt hyvät ihmiset käyttämään nettiä muuhunkin, kun vauvapalstalla itkemiseen, kun se maitolasi on jo nurin.