Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ikäiseni odottavat innolla lapselapsia, minä en

Vierailija
31.07.2020 |

Poikani 30, tyttäreni 28. Ihania ihmisiä, hyvät välit, nähdään aika usein. Pojan ja tyttöystävän kanssa veneillään usein, tyttären kanssa parannetaan maailmaa, käydään patikoimassa ym. Tytär ei halua lapsia, poika tyttöystävänsä kanssa miettii vielä. Ei haittaa minua yhtää, jos vauvoja ei tule. En näe maailmaa vain lisääntymispaikkana. Ehkä olen outo.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni kävi lastensa kanssa meillä. Minulla tuli siinä tilanteessa vähän "mummo-olo". Se oli ihan hyvä fiilis, mutta en silti halua vielä mummoksi. Onneksi aikuisilla lapsillanikaan ei ole sen asian kanssa mitään kiirettä. Vaikka en koskaan "pääsisi" oikeasti mummoksi, se ei minua haittaisi. Tiedän, että se asia ei ole minun päätettävissäni, ja hyvä niin.

Vierailija
22/22 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan mummona olemista. Tulin mummoksi päälle 40v.

Hoidan heitä mielelläni, tosin ovat jo isoja. Mielestäni mummona olemisessa parasta on se että saan ne parhaat palat lapsista.

En ole ikinä udellut lapsiltani heidän aikeistaan tehdä lapsia. En edes kehtaisi, se on jokaisen oma asia.

Mutta nämä jotka eivät edes halua mummiksi, mielestäni heissä on jotain luonnotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän