Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi 21 -vuotiaan nuoren naisen iskettyä?

Vierailija
08.07.2013 |

t. mies 33v 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:52"]

Miksi ihmeessä olet kiinnostunut 21 -vuotiaasta? Etkö saa oman ikäistä aikuista naista? Tai edes yli 25 -vuotiasta. Parikymppiset tytöt ovat itsekeskeisiä ja tyhmiä, viettävät kaiken aikansa ryyppäämällä teinibaareissa. Mistä kuvittelit voivasi keskustella tuollaisen keskenkasvuisen tyttösen kanssa? 

[/quote]

Keskustella? Ei kait ap juttukaveria etsi :D Varmaan ihan muut mielessä ;)

[/quote]Totta. Juttukaveri on viimeinen asia, jota vanhempi mies etsii nuoresta naisesta. Ne syvälliset keskustelut hoidetaan sitten omanikäisten kanssa, kun ei tuollainen 21v niistä vielä mitään ymmärrä. 

Vierailija
22/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli kommentoitu että parikymppiset naiset viettävät iltansa viihteellä.

Meillä on tosiinpäin, minä olen illat yksin kotona ja mies 30w viilettää kavereineen paikallisissa baareissa. Luulin saaneeni miehen mutta ihan poikanenhan se vielä on. terveisin nainen 20vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:48"]

Aiemmin oli kommentoitu että parikymppiset naiset viettävät iltansa viihteellä.

Meillä on tosiinpäin, minä olen illat yksin kotona ja mies 30w viilettää kavereineen paikallisissa baareissa. Luulin saaneeni miehen mutta ihan poikanenhan se vielä on. terveisin nainen 20vuotta

[/quote]Mies on siis jämähtänyt parikymppisen tasolle. Alat ilmeisesti itsekin huomata, että mies on jälkeenjäänyt. 

Vierailija
24/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät Edward Cullenilta ja olet vaarallinen, herkkä ja salaperäinen niin kauan, että nainen imee vertasi ilolla. Muuten se on se cash ja sitä saa olla sitten aika lailla, mutta teet tässä tapauksessa selväksi sen sitten, että kustannat kaiken naiselle loppuiäksi ( mikäli olet vielä  ruma itse). Vampyyriksi olet aika nuori, joten tienaaminen ja kiva nuorekas tyyli rahatukkoineen voi sinut pelastaa. Sinulla on n.2v. aikaa toteuttaa tämä unelmasi, itse ainakin tuonikäisenä dissasin miehiä, jotka joko köyhiä ( köyhiä, rumia tai jo miltei 34v.) tai sitten ehtineet täyttää 35v., jolloin kuulemma miehessä on jo jotain pahasti vialla ja mahdolliset mielisairaudet ( joista sinkkuuskin tässä iässä yleensä johtuu) perityvät isän kautta siinä samassa kuin yli 35v. naisella riski saada down-lapsi. Tämä tieteellisesti todistettukin jossain, mutta tosiaan uskon sen vielä nuorena naisena, että down-lapsi herttaisine piirteineen ei olisi niin paha asia lopulta, kuin joku sarjamurhaaja/skitsohullu/tältä osin geenivirheinen. Ehkä sun pitäisi etsiä hetkeksi sen ikäinen huora vain vaikka ulkomailta, sulla varmaan muuta yhteistä tämän ikäisen kanssa olekaan, kuin se mielihalu naida kerran.

Vierailija
25/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin kuin 21-vuotiaan vanhan naisen...

Vierailija
26/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niitä naisia nyt isketään? Ihan normaalisti. Ja ihan paskaa se ettei nuoria naisia kiinnostaisi vanhemmat miehet, itse olen 20-vuotias, saisin kyllä oman ikäistäkin seuraa ihan riittämiin mutta seksikkäin ja vetävin mies on minun mielestäni siinä 30+ iässä. Enkä todellakaan etsi elättäjää itselleni, aikuiset miehet vain vetoavat ihan eri tavalla kuin lapselliset oman ikäiset. Itseasiassa kaikkein eniten olen käynyt kuumana erääseen minua 20 vuotta vanhempaan, ja jos tämä tulisi iskemään olisin sulaa vahaa, enkä todellakaan ainoa ikäiseni ole joka näin kokee. :D

Eli tsemppiä yritykseen ap! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi