Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMMENTERHOjen perjantai

14.07.2006 |

Huomenta kaikille,

mä nyt aloittelen uutta ketjua, kun en sellaista ainakaan vielä huomannut.

Sindalle: minäkin asun naapurikunnassa, mutta töissä käyn täällä Oulussa. Nyt olen viimeistä päivää töissä ennen lomaa ja ihanaa, kun saa seuraavat 4 viikkoa vaan olla lasten kanssa kotona ja nauttia aamuista rauhassa.

Mulla viime yönä vähän helpotti noi kivut, joista eilen kirjoittelin, joten uskon, että ne oli vaan jotain asiaan kuuluvia kipuja. Mieskin yritti lohdutella, että kyllä ne ohi menee ja ei ne voi kovin vakavia olla, kun tuntuvat vaan liikkuessa. Joten uskon nyt sit, että tämä ei ollut mitään vakavaa, vaan uusodottajan arkeen kuuluvaa. Vaikken kahdessa aiemmassa raskaudessa tällaisesta mitään tiennytkään.

Noista ruokahimoista tuli mieleen, että mä olen yrittänyt keventää syömisiäni edellisessä raskaudessa todetun raskausdiabeteksen takia ja olen alkanut syömään hedelmiä tosi paljon (ja niihin tulee välillä ihan himo) ja nyt olen tämän viikon syönyt mansikoita, ihania tuoreita mansikoita.

Mutta nyt taidan aloitella tätä viimeistä työpäivääni, kun tänne työpaikalle kerran itseni jo raahasin.

-äitiliini

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna mä ja mun mies ollaan oltu yhdessä tasan 3v ja pitäs juhlia sitä päivää jotenkin..mitähän se mahtaa olla kun laitan käteni alavatsalle niin tuntuu semmonen tasanen jumputus?voikohan se olla vauvan sydämen syke..tyhmä kysymys mut jos joku tietää nii voisko kertoa..ja sitten mä haluisin tietää että kai sitä voi vaan täällä tampereella mennä käymää äitiyspolilla kun mua mietityttää nii kovasti että onko vatsassa ketään ja ultraan pääsen vasta viikolla 20 ja haluisin saada varmistuksen sitä enne,että kattoisko ne ultralla siellä jos menisin joku päivä..nyt meidän nuorimmalle tytölle on tulossa ekat hampaat ja hän on nyt sitte tosi kova kuolaamaan ja pärisyttämään niin että joka paikka tuntuu olevan hänen kuolassaan..mutta hyvää viikonloppua kaikille tammikuisille

Vierailija
22/22 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansemamma, oisko jumputus sun oma syke? Vauvan sykehän on niin hirmu nopea, enkä muista että ainakaan itse olisin sitä aiemmissa raskauksissa missään vaiheessa tuntenut. Äidin tasainen syke on varmasti rauhoittavinta mitä vauva tietää...

Julkisesta imetyksestä, itse en oikein tykkää imettää julkisesti, mutta monesti on tullut tilanne että on vain ollut pakko, enkä ole raaskinut lähteä etsimään rauhallisempaa paikkaa. Toinen lapsista käytti tuttia, sen avulla päästiin usein jonnekin suojaisampaan paikkaan, mutta esikoisen kohdalla, kun nälkä tuli, oli maitoa saatava heti, tai vauva meni aivan hysteeriseksi jonka jälkeen rauhoittuminen oli vaikeaa.

Mä olen myös virtsatieinfektion takia lääkekuurilla. Jatkossa joudun viemään aamunäytteen joka kerta kun menen neuvolaan. Mulla oli kyllä selkeät oireet, joten osasin ite pyytää näytteen tutkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla