Seksijutut
Miksi täällä aihe vapaa palstalla on niin paljon rivoja seksijuttuja joista osa tuntuu että on kirjoitettu ihan provo mielessä. Eikö täällä ole jo erikseen tuo seksipalsta minne voi kirjoitella niin paljon tuhmia kun haluaa. Pervot, voisitteko siirtyä sinne...
Kommentit (7)
Seksipalstalle vastatessaan tarvii jättää sähköpostiosoitteen, mikä karkottanee suurimman osan sieltä tänne. Tällä puolella saa myös enemmän vastauksia.
Seksi kuuluu normaaliin elämään ja tämä on aihe vapaa.
Toi seksipalsta on sitäpaitsi rasittava kun pitää s.postiosoite laittaa joka kirjoitukseen.
En ole kyllä täällä nähnyt kovinkaan "pervoja" aloituksia,ehkä olet itse vain hieman rajoittunut?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:25"]
Seksipalstalle vastatessaan tarvii jättää sähköpostiosoitteen, mikä karkottanee suurimman osan sieltä tänne. Tällä puolella saa myös enemmän vastauksia.
[/quote]
Näin on. Täällä on myös vähemmän selkeää miesten runkkausmeininkiä. Mun mielestä on kiva puhua asioista enempi naisten kanssa.
Seksipalstalla on liikaa ällöjä miehiä, joilta ei saa kunnollisia vastauksia. Itse olen saanut av:lta yllättävän paljon apua ja näkökulmaa omaan seksielämääni. Jätän rivoudet avaamatta, asiallisiin keskusteluihin osallistun mielelläni.
Sain viikonloppuna ilmaiset juomat baarissa, kun runkkasin yheltä mieheltä mällit veskissä.
Eipä oo ikinä yhtä halpaa iltaa ollu :)
Niin no, lähinnä täällä näkyy tuollaisia ylläolevia seksijuttuja. Tosi tasokasta on joo. Ehkä oon vähän rajoittunut kun tuon tapaiset jutut näyttää olevan lähinnä jonkun 15.v seksifantasioita.
seksi on osa elämää :) ei se ole pervoa että tykkää naida ja tykkää kyrvästä.
mua ne ei häiritse. jätän avaamatta, jos otsikosta huomaan, ettei aihepiiri ole minulle tarkoitettu. vastailen tosin itsekin seksikyselyihin, jos ne on hyvällä maulla kirjoitettu.