Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhdeasiaa...

Vierailija
07.07.2013 |

suhde kestänyt 1.5v. Miehellä kaksi lasta jotka parin vuoden sisällä lähtenevät kotoaan. Minulla seitsemän vuotias tyttö joka vuoroasuu minun ja isänsä kanssa vko ja vko. rakastan kovin miesystävääni ja olen käynyt kovasti toivomaan yhteistä kotia, ei meillä ole kiire mutta vaikka pikku hiljaa kunhan hänen lapsensa itsenäsityvät. nyt ihan hyvä tilanne kahden kodin välillä. Otin asian puheeksi ja kävikin ilmi että mies on suunnitellut lasten lähdettyä myyvänsä talonsa ja muuttavansa asumaan mökille. Hänellä ei varaa pitää oktaloa ja mökkiä. ja rivariin hän ei halua asumaan Itse asun rivarissa. Hänen oktaloon taas minä en halua muuttaa koska se 15km meiltä ja lapseni koulu vaihtuisi. Minä olen hämmentynyt tilanteen käänteestä ja mietin mitä tästä ajatella ja pitäisikö vaan antaa tilanteen rauhoittua ja katsoa sitten uudelleen. Toisaalta epävarmuus on kylvetty ja ajattelen että ylil nelikymppisenä ei enää haluaisi tuhlata aikaa suhteeseen jossa kummallakin eri toiveet kenties. ja mitkä iehen tunteet sit oikeasti ovat jos hän ei näe muita vaihtoehtoja yhteisen kodin varmistamiseen Silti ajatus erosta tuntuu aivan mahdottomalta sillä hän on minulle kovasti rakas ja tiedän itse myös hänelle olevani....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teidän nyt vaan pitää löytää joku kompromissiratkaisu,onhan teillä vielä aikaa sumplata

Vierailija
2/3 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatte tietenkin juttelemaan niistä toiveista ja ajatuksista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis ihan poissuljettu ajatus että hän pitäisi mökin ja muuttaisi sinun kanssasi rivariin? Kannattaa nyt tottakai keskustella tulevaisuuden toiveista, onko niin että hän on sinua jonkin verran vanhempi eikä enää kaipaa kiinteää perhe-elämää, on ajatellut asuvansa mökissä ja tapailevansa sinua silloin tällöin? Ja sinä taas toivot että teistä tulisi perhe, asuisitte yhdessä jne.? 

Ilmeisesti mökki on jossain todella kaukana kun suhtaudut ajatukseen tuolla tavalla?