Rautakaupan hölmö myyjä kysyi otanko oikean vai vasenkätisen oven:D
Eiköhän se nyt ole ihan sama kummalla kädellä oven aukaisee, luulisi että rautakaupassa olisi asiantuntevia myyjiä eikä vitsiniekkoja.
Kommentit (25)
Meillä oli kerran erikätinen ulko-ovi kuin mitä ovet yleensä ovat. Ja se oli tosi hankala avata sisältä!
Myyjä kysyi sinulta, mihin suuntaan oven tulee avautua, ei kummalla kädellä sinä tartut kahvaan.
Vierailija kirjoitti:
Myyjä kysyi sinulta, mihin suuntaan oven tulee avautua, ei kummalla kädellä sinä tartut kahvaan.
Oletko jotenkin hidas vai miksi vastaat näin typerään provoon?
Vähän sama juttu kuin mies miettisi kumman ottaisi oikea vai vasenkätisen naisen periaatteessa toimii samalla tavalla mutta vääräkätisen kanssa tulee hankaluuksia enemmän
Jos ovi on tehtaalla valmiiksi heloitettu, niin totta kait myyjän tulee kysyä kumman kätisenä asiakas sen haluaa. Sinä tässä taidat olla se hölmö, niin kuin joku tuolla jo ennätti todeta.;))
Rasittavia tällaiset aloitukset, että tahallaan heittäydytään tyhmäksi.
olisit sanonut, että haluat molempikätisen oven
Aivan sama kumman kätinen, mies avaa sen minulle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran erikätinen ulko-ovi kuin mitä ovet yleensä ovat. Ja se oli tosi hankala avata sisältä!
Ei ole mitään "yleensä" ovea, se on joko vasen tai oikea, jakautuvat varmaan aika 50-50.
Vierailija kirjoitti:
niin se on monissa jutuissa naisten kohdalla, miehen täytyy avata vähän kaikenlaista: ovia, piirakkaa, juttuja, tekestejä, purkkeja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin se on monissa jutuissa naisten kohdalla, miehen täytyy avata vähän kaikenlaista: ovia, piirakkaa, juttuja, tekstejä, purkkeja...
Eihän ovella ole käsiä. Se yritti vedättää sinua. Rautakaupan myyjät tekee sitä aina sellaisille hieman tyhmemmän näköisille asiakkaille.
Ei tuo vielä mitään, kerran yrittivät mulle myydä vasenkätisiä kahvimukeja! Onneksi huomasin.
meillä kysyi kätisyyttä vessanpöntöstä ja aivan äimistyin kun en ollut tajunnut sitä pikku jujua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin täällä saa vastata, ja ketkä? Typeriä aloituksia et näköjään kiellä.
eri
Jääkaapissa voi itse vaihtaa kätisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään, kerran yrittivät mulle myydä vasenkätisiä kahvimukeja! Onneksi huomasin.
Entäs haarukat ja veihtet ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin täällä saa vastata, ja ketkä? Typeriä aloituksia et näköjään kiellä.
eri
En ole kieltänyt ketään. Oletko kasvanut tynnyrissä vai pidätkö netikettiä ja muita käytös- ja tapasääntöjä jonain vitsinä?
Taidat itse olla hölmö.