Tänään piti tulla postissa uusi ulko-ovi otin vanhan jo pois voi vi..u
Ei näköjään tullut, onneksi asun maalla ja voin laitaa vaikka pressun suojaksi, no harmittaahan tämä ihan he.e..s.ti
Kommentit (34)
Voi hömppä. 😄 Eikä se ovi muuten tule vielä huomennakaan. Tulee ainakin mielenkiintoiset yöt!
Oletko käynyt katsomassa postilaatikosta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se tullut, kun otit postiluukunkin pois.
Olen töissä ja piti laittaa huoneen ovi kiinni kun huutonauran täällä nyrkkiäni purren. Rakastan tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Tulenkin teille kylään ensi yönä mutta vasta kun ap nukkuu.. Ei ole ainakaan vaikea löytää taloa. Pressunhan erottaa jo pitkälle
Sano tullessasi hei Räyhälle ja Raivolle, siis kahdelle koirallemme. Ne on kyllä ihan kilttejä enimmäkseen ja sen yhdenkin kaverin jalka tuli proteesilla lopulta ihan hyvään kuntoon. Kättähän ei sitten koskaan löydetty, mutta yhdelläkin pärjää. Muista teeskennellä kuollutta jos nää tulee molemmat lähellesi. Me on havaittu että se pienentää vaurioita toisin kuin karkuunjuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla vilu.
Heinäkuussa tarkenee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla vilu.
Heinäkuussa tarkenee kyllä.
Mut jos se ei ole vieläkään tullut. Tietäähän tuon Suomen postin.
Pahoittelut viivästyksestä, valitsemasi pakettiautomaatti oli tänään täynnä, yritämme huomenna uudelleen. T. Posti
Niin no, tyhmästä päästä kärsii koko talon lämmitys.
Ei tuo vielä mitään, meillä mies poisti viime viikolla katon ja nyt kattofirma näyttää kadonneen kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mut repesin täysin tälle aloitukselle 😂😂😂
Suonetko repesi, vai mikä? Miksi pitää pyytää anteeksi? Kukaan ei olisi tiennyt mutta tulit ulisemaan. Miksi?
Tää aloitus on kyllä päivän paras.
Ei tämä ehkä postin vika oo. Tilasin oven jo 3kk sitten. Piti tulla jo viime viikon alussa. Mutta ei oo kuulunu mitään. Pitkät toimitusajat kun Saksa ottaa kaiken mitä saa, valittelee myyjä. No parempi kai se on että Suomi saa vientieuroja, kyllä minä tarkenen ootella jos ei tuu pakkasia.
Pressu on mullakin ovena, hopeen värinen. Ottakaa nätisti irti jos käytte yöllä kylässä. Se kun minun ainoa ehyt pressu. Meillä ei oo koiria, mutta tosi äkänen ja herkkäuninen akka, jos sen yöllä herättää. Tästä on kokemusta paljon, melkeen joka viikonloppu. Että käykää hiljaa. Eteisestä viekää se hajanainen dewaltti ja huono pöytäsirkkeli, niin saan vakuutuksesta paremmat.
Minulla sama tilanne mutta olen ilman ikkunaa nyt. Varmaan samassa postissa sotkeutunut