Alle 25 -vuotiaana seurustelu ei ole vakavaa.
Kommentit (11)
Aijaa, mä oon leikkinyt saman miehen kanssa jo 44 vuotta, aloitettiin 20-vuotiaina:)
Kiva tietää, voinki sanoa miehelle sitten et tää onki vaan leikkimistä! Olin jopa viel alle 25 ku mentiin naimisiin.:D Mahtaakohan mies haluta ton meijän puolvuotiaan vauvan vai otanks mä sen, ku turhahan täs sit vissiin on yhes olla ku leikitään vaan?
Menin naimisiin 21v:na. Kolmen viikon kuluttua vietämme 29v hääpäivää. Jatkamme leikkimistä...
26 vuotiaanako seurustelu muuttuu vakavaksi?
Täällä yksi 21-vuotias naimisissa oleva. Mentiin vuosi sitten naimisiin ja seurustelu alkoi, varaudu järkytykseen, 17-vuotiaana!
Oletko koskaan miettinyt, että kaikki ei ole iästä kiinni? Ehkä kypsyyteen seurustella vaikuttaa myös mm. persoonallisuus, elämänkokemus ja elämäntilanne. Ei kaikki alle 25-vuotiaat ole vastuuttomia tyhjäpäitä. Tai no ihan sama, ethän sä voi kuitenkaan yrittää ymmärtää muiden näkemyksiä :) Jatka toki tuota yleistystäsi ja ikärasismia, se taitaa kertoa enemmän susta ihmisenä.
Aika jännä Ikis, että sun seurustelu loppui kuitenkin vasta päälle kolmikymppisenä vaikka aloititte seurustelemaan leikkimällä...
Meullä oli tuossa iässä jo neljä lasta tehtynä. Nyt reilu kolmekymppisinä nautitaan lapsista. Koululaisia meillä siis lapset jo eli melko helppoa perus arki. Ei naurata ikätoverit jotka valvovat esikoistaan vasta tässä iässä.. emmä vaan jaksais.
Täällähän on paljon leikkijöitä liikkeellä! Itsekin oon leikkinyt jo kohta 8 vuotta. Seurustelun aloitimme 15-vuotiaina ja nyt 22-vuotiaina olemme onnellisesti naimisissa. Mutta leikkiähän tämä on, ei yhtään vakavaa...
Eikä ainakaan, jos seurustelee yli kolmekymppisen kanssa. ;)
Ikis kulta: Jännä että mielisairaus voi syntyä siitä että tulee jätetyksi nuoremman naisen takia. Tai ehkä sittenkin hulluus oli jo ennen eroa?
Ootpa aikaisin liikkeellä tänään.