Maailman kaunein näky on äiti imettämässä lastaan!
Se hetki on uskomaton, kaunis, puhdas ja viaton, pieni uskomattoman ainutlaatuinen ihmistaimi saa ravintoa, evästä elämään, sekä fyysisellä tasolla (ravinto) että henkisellä tasolla (turva, lämpö, kosketus). Tuossa hetkessä on jotain niin kaunista, ikiaikaista, sanattoman herkkää jota on vaikea kuvaill.
Harmillista että kiihko-velat ja moni muukin on vieraantunut luonnollisesta ja normaalista, ja ajttelevat että tuo on jotenkin ”yök”.
Tuossa on ikiaikaista lumoa ja tenhoa, ei ihme että moni taiteilija on maalannut tuosta hetkestä taulun!
Vieläkin kaiholla omien lasten imetystä muistelen, ja kun näen imettävän äidin, ihailen sitä kauneutta, rohkeutta ja uuden elämän voimaa. Siunaan mielessäni äidin ja lapsen ja toivon heille rakkautta ja kaikkea hyvää.
Olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka eivät näe tuossa hetkessä samaa kuin minä. Maailman kaunein asia.
Kommentit (16)
Ylisanoja oli ehkä hieman liikaa, mutta periaatteessa olet oikeassa.
Onpas tunteellista. Aikuisen äitinä ei enää sykähdytä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ylisanoja oli ehkä hieman liikaa, mutta periaatteessa olet oikeassa.
Tämä, ärsyttävä teksti.
Miten toisten härskiintyneiden eritteiden haju voidaan romantisoida noin? :DDD
Minusta on nätempää kun vasikka lutkuttaa äitilehmää!
Ei todellakaan ole! Se on kuvottavaa ja valtavan kiusallista.
Ei kannata olla pahoillaan siitä, että joku ei ole samanlainen kuin sinä. Joskus kun aikuistut vähän niin tajuat ehkä sen, että olemme erilaisia eikä sinun mielipiteesi tai tunnelmaailmasi ole sen parempi tai oikeampi kuin muidenkaan.
Ai. Minä taas olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka eivät näe samaa kuin minä avaruusteleskooppien ottamissa kuvissa galaksien törmäämisestä.
Kiihko-veloja ei voisi tuo toiminta vähempää kiinnostaa.
Ne jotka ovat eniten naisten julki-imetystä arvostelleet, vielä rumin sanoin, ovat olleet perheellisiä MIEHIÄ.
Joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniimpi on isä tekemässä samaa!
Tai isä puolisoaan.
Voi olla mutta ei se muille kuulu. Mä en imettänyt julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten toisten härskiintyneiden eritteiden haju voidaan romantisoida noin? :DDD
Ai, ihmisnaaraan maito on härskiintynyttä, mutta nautanaaraan ei.
Vierailija kirjoitti:
Kauniimpi on isä tekemässä samaa!
P.e.d.o.n. M.e.r.k.k.i
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä taas olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka eivät näe samaa kuin minä avaruusteleskooppien ottamissa kuvissa galaksien törmäämisestä.
Tuossa jos jossain on "ikiaikaista lumoa ja tenhoa".
Vierailija kirjoitti:
Minusta on nätempää kun vasikka lutkuttaa äitilehmää!
Entäpä se, kun jännä mies lutkuttaa ties mitä lehmää?
Kauhein.