Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppojen ystävien kuskaaminen

Vierailija
07.07.2013 |

Tuli myöhään eilen illalla tarjous että parit kaverit on baarissa ja pitäisi lähteä viemään ne kotiin (9 kilometriä) kun ne on niin juovuksissa ettei pysty ajamaan ja taksirahat on juotu.

Kieltäydyin. Sanoin etten ole tähänkään asti ollut juoppokuskina. Aamulla tuli tieto että ne joutui putkaan kun niillä ei ole muuta yösijaa.

Sanokaa tähän jotain.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 11:45"]

15:lle tuossa on se ikävä puoli, että moni juoppo oppii luottamaan siihen ettei "Maija" jätä kaveria --> eletään kuin ellun kanat ja se yksi reppana aina menee ja auttaa --> hyväksikäyttöä ei kaveruutta.

[/quote]

Joo, tosi hyväksikäyttöä on ollutkin muo kohtaan. Kyllä mulle aina on heitetty bensarahat :) Siksi en kavereita jätäkään tien päälle. Kävellenkin jos menen vastaan, kyllä sekin on korvattu sitten palveluksella vähintäänkin. Mä olenkin ihan kauhean hyväksikäytetty, kun en jätä kavereita pulaan! Kaikki ovat hyötyneet, kaverit pääsee turvallisesti kotiin ja minä olen saanut siitä bensarahat. Hitto, pitääkin lopettaa tää, en halua olla hyväksikäytetty!

Vierailija
22/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 15:18"]

Jos suostut kerran viemään, niin ne urpot soittaa joka viikko keskellä yötä viemään.

[/quote]

Teillä on sit oikeesti aika paskoja kavereita. Mä olen se, kenelle soitetaan viimeisenä ja tämä johtuu siitä, että mulla on perhe. Kaverit tietää, ettei munkaan auto pyhällä hengellä liiku. Bensarahat kun tosiaan maksetaan, niin kyllä heitän vaikka lappiin asti. Ja nämä kaverit soittavat mulle 1-2 kertaa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vai pidetään sitä pimeitä takseja. 

Vierailija
24/25 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit juuri oikein AP. Jokainen on vastuussa itsestään. Kenenkään ei ole mikään pakko käydä baareissa. Ja baareissa ei ole mikään pakko ryypätä lompakkoaan tyhjäksi. Fiksut ihmiset pitävät jatkuvasti lompakossaan erillisessä paikassa seteliä, joka käytetään vain ja ainoastaan hätätilanteessa. Ja niitä hätätilanteita ei muuten ole pakko omalla typeryydellä aiheuttaa.

Vierailija
25/25 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppous ei ole hätätilanne, vaan itse aiheutettu tila, johon voi varautua etukäteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän