Olen niin vihainen miehelleni!
Lapsellani on kirkkokäyntejä rippikoulua varten.
Kirkkoon on meiltä sen verran matkaa, että tarvitsee kyydin.
Mies on tasan yhden kerran vaivautunut heräämään, niin että ehtii lapsen heittää kirkkoon. Minä olen joutunut joka ainoan muun kerran viemään ja sitten tietysti hakemaan. Kun miestä kuulema väsyttää, ei voi nousta sunnuntaisin ennen klo 10.
Minuahan ei voi koskaan sunnuntaisin väsyttää tai särkeä päätä tai ei vaan huvita viedä.
Kommentit (14)
Mitä jos teillä ei olisi autoa, tai auto olisi huollossa? Eikö 15 vuotias itse pääse kirkkoon?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 10:15"]
Mitä ikinä teetkin miehesi hyväksi, lopeta se.
[/quote]
Lapsen hyväksihän tuo kuskaus on.
Lapsi ei ole miehen? Vaan vain sun?
miksi isä ei kuskaa?
Sanot lapsen kuullen, että mies vie lapsen kirkkoon seuraavan kerran ja että sinä nukut. Siten lapsi voi raivota oikeaan osoitteeseen.
Mikä on niin oitkä matka ettei lapsi voi pyöräillä? Meillä pyöräilee 20 km matkat kevyesti (yhteen suuntaan), pidempiä sitten harmitaan kuskataanko jos huono ilma.
Ryyppäättekö te viikonloppuna vai miksi ette halua nousta ennen kello 10? Ihme vetelyksiä.
Ei kirkossa käyminen sinuakaan vahingoittaisi. Mene joskus lapsen mukaan jumalanpalvelukseen. Kyllä aikuinen ihminen jaksaa tunnin verran olla kirkossa. Voisit vaikka tulla paremmalle tuulelle.
Kirkossakäyntejä ei voi olla montaa! :(
Kurjaa miten vähän teitä aikuisia kiinnostaa lapsenne toiminta. Meillä on viikonloppusin klo 9 lapsen harrastus, ja sieltä ei lähdetä pois. :)
Mitä jos koittaisitte muuttaa tuota ankeaa asennettanne? Ei voi parisuhde kovin hyvin jos muutama lapsen kirkossa käyminen aiheuttaa tuollaisen kyttäämisen että kumpi vie ja montako kertaa. Säälin tuollaisia suhteita. Miksi edes olette yhdessä jos ette kykene hoitamaan suhdetta?
Meidän lapsella oli muistaakseni neljä kirkkokäyntiä. Jos miehesi on yhden kerran kuljettanut, ei sinulle hirveän montaa kertaa ole jäänyt. Annatte kinastelullanne lapselle todella huonon esimerkin.
Kyllä on hieno taso vastauksissa...
Viekää vuorotellen tai sitten mukaan kirkkoon koko perhe. Miehesi on luuseri.
Miten voi lapsen kuljettaminen noin vihastuttaa? Taitaa AP olla melko herkkähipiäistä sorttia.
Nim. samanlainen kotona
Ärsyttävää kun sun vastuulla on kaikki. Vaikka olis sen vuoro viedä niin kun hän ei vie niin jonkunhan tarvii ja kukas se onkaan. Raivostuttavaa.
Mitä ikinä teetkin miehesi hyväksi, lopeta se.