Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ohjelma tuo Miehen puolikkaat

Vierailija
31.07.2020 |

Siinä esineellistetään naisia häpeilemättä!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No on kyllä. Puolikkaita miehiä 😱

Käännetty väärin. Originaali Two and a half men eli Kaksi ja puoli miestä 

Vierailija
42/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen usein, mutta en pidä kovin korkeatasoisena. Ja kyllä, sekä mies- että naiskuva on jämähtänyt 70-luvulle ja hahmoihin on vaikea samaistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsen sarjaa niin, että se oikeastaan irvailee Charlie Sheenille (ja hän irvailee siinä itselleen).

Vierailija
44/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse tulkitsen sarjaa niin, että se oikeastaan irvailee Charlie Sheenille (ja hän irvailee siinä itselleen).

Sarja olisi parempi, jos siinä nähtäisiin enemmän hahmojen kehitystä. Ne tuntuvat aina samoilta, jämähtäneiltä, ja tekevät samoja asioita vuodesta toiseen. 

Vierailija
45/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on paha sarja niin ajatelkaa Gossip Girl sarjaa joka on teineille. Alaikäiset vetää viinaa kaksin käsin ja harrastavat seksiä ja vetävät huumeita plus harrastavat väkivaltaa. 

Vierailija
46/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sarjan mieskuvakaan ei järin imartele.

Joo, enemmän mäkin olen sitä mieltä, että miehistä tossa aika roisia vitsiä väännetään. kun nyt vaikak sitä ex-vaimon tai äidin hahmoja miettii. Tai sen sisäkön.

Vierailija
47/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei komediaa voi katsoa komediana? Mielettömän hauska sarja, maku meni kokonaan kun ottivat Kutsherin tilalle. Ei toimi enää.

N51

Vierailija
48/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taisi tulla irvailtua vähän turhan huolella ja metodinäyttelemisellä, kun sai kenkää. Charlie taitaa nykyään olla kuivilla ja ollut jo monta vuotta. Ei ole kyllä isänsä veroinen taiteilijana, ehkä siitä toi sekoilu johtui.

Vierailija
49/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taisi tulla irvailtua vähän turhan huolella ja metodinäyttelemisellä, kun sai kenkää. Charlie taitaa nykyään olla kuivilla ja ollut jo monta vuotta. Ei ole kyllä isänsä veroinen taiteilijana, ehkä siitä toi sekoilu johtui.

Charlie sai ymmärtääkseni kenkää päihdeskoiluidensa takia ja kun meni haukkumaan sarjan tekijät aivan täysin lyttyyn telkkarissa huumepäissään. Aika monta vuotta jaksoivat katsella Charlien repsahtamisia kunnes raja ylittyi.

Vierailija
50/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini, ei siinä ylistetä irtosuhteita ja naisen esineellästämistä  vaan suhtaudutaan ironialla. Hahmot ovat yliampuva, niin ovat Frasierissakin.

Vierailija
51/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sarjan pikkupoika aikuiseksi kasvettuaan sanoi jossain haastattelussa, että sarja on pelkkää saastaa, älkää katsoko.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
52/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Läskit rumilukset eivät tykkää kun sarja on täynnä upeita naisia.

No tää läski rumilus nainen tykkää. Hyvää huumoria ja mitä se toisten naisten ulkonäkö mua hetkauttaa - ei kiinnosta suuntaan eikä toiseen.

On kyllä taas niin vääriä käsityksiä naisista taas. Huoh.

Vierailija
53/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huumoriohjelma. 

Vierailija
54/61 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minustakin se on ollut aina vastenmielinen. Lähinnä varmaan, koska joka ikinen hahmo on ällöttävä luonteeltaan. Kehenkään heistä en voi mitenkään samastua. Vitsitkään eivät naurata. Sarja kuvaa säälittävien ihmisten säälittävää elämää.

Oot paskantärkeä tosikko.

Vierailija
55/61 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Musta on hyvä. Ja nainen olen.

niin aina sitä mustaa vaan kehutaan ja halutaan ja valkoiset ei ole mitään

Vierailija
56/61 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä sitcom, kuten Frasier, Kaikki rakastavat Raymondia, Tyttökullat muutamia mainitakseni.

Vierailija
57/61 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on hyvä. Nykyään ihmisillä ei vain ole huumorintajua, vaan kaikesta pitää loukkaantua.

Vierailija
58/61 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiskuvasta ap loukkaantui? Niistä sugardaddya etsivistä bimboista, kitkerästä ex-vaimosta, kylmästä ja etäisestä äiti-ihmisestä, riippuvaisesta ja tasapainottomasta ihailijasta, vai taloudenhoitajasta jolle ei kukaan uskalla sanoa vastaan? 

Minusta tuossa on melkoinen skaala tyyppejä, eikä vain "yksi naiskuva". Kaikkihan ovat karikatyyrejä. 

Vierailija
59/61 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Musta on hyvä. Ja nainen olen.

Juurikin näin, musta tuntuu!

Vierailija
60/61 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos tuo on paha sarja niin ajatelkaa Gossip Girl sarjaa joka on teineille. Alaikäiset vetää viinaa kaksin käsin ja harrastavat seksiä ja vetävät huumeita plus harrastavat väkivaltaa. 

Palstamammat voivat samaistua siihen paremmin kuin sitcom KOMEDIAAN.

Hyvä että tv:stä tulee vielä oikeaa komediaa, kotimaiset komediaa yrittävät surkeat ohjelmat eivät naurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän