Haluatteko että ennustan teille?
Useimmiten ennustukseni osuvat oikeaan. Voit lukea täältä edellisen ketjuni ja taustatietoja:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille/sivu/2
Vastaan mahdollisimman monipuolisesti, mutta muistathan että liian laajat kysymykset ovat mahdottomia esim. en voi kuvailla koko tulevaisuuttasi tapaamatta sinua kasvotusten.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:53"]
Tuoko syksy minulle tullessaan toivomiani muutoksia?
[/quote]
Voit odottaa toivomuksien toteutuvan loppusyksystä etenkin raha-asioihin liittyen.
Laskettu aika meni jo, milloin synnytän???
[/quote]
Lähipäivinä! onnea!
Aikooko se tumma mies lähestyä mua vai ei?
[/quote]
Ei aio.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:54"]
Miten lapseni tulee menestymään haluamallaan alalla? Pääseekö haluamaansa kouluun? Tulevaisuus?
[/quote]
Menestyy, jos ei ota kaikkea liian vakavasti, sillä stressi saataa hidastaa häntä. Hän pääsee haluamaansa kouluun, jos hän jaksaa yrittää. Hän kohtaa vielä tämän vuoden aikana huolia, joissa sinä voit tukea häntä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:56"]
Kumpi on minulle se parempi kumppani? Se jonka olen tuntenut kauemmin vai se, jonka vähän vähemmän aikaa?
[/quote]
Ensimmäinen on luotettavampi, jos toivot pitkää suhdetta. Toisen kanssa suhde on jonkin aikaa parempi ja intohimoinen, mutta laimenee nopeasti. Tiivistettynä vastaus on siis se, että parempi kumppani on se, jonka olet tuntenut kauemmin.
Onko lainan otto suunnitelmani järkevä, kykenisinkö hoitamaan sen (työn pysyvyys) ja riittääkö miettimäni summa? Kuuluuko exäni elämääni enemmän vai vähemmän, haluaako kuulua?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:07"]
Mistä ja miten löydän itselleni "sen oikean"? Vai saanko sellaista ikinä?
[/quote]
Saat, mutta pitkän ajan päästä. Löydät hänet internetistä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:10"]
Tuleeko ero mieheni kanssa? vaihdanko alaa ja mikä on mahdollinen uusi ala?
[/quote]
Et eroa etkä vaihda alaa, mutta löydät elämääsi muuta uutta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:23"]
Kumpi on minulle se parempi kumppani? Se jonka olen tuntenut kauemmin vai se, jonka vähän vähemmän aikaa?
[/quote]
Ensimmäinen on luotettavampi, jos toivot pitkää suhdetta. Toisen kanssa suhde on jonkin aikaa parempi ja intohimoinen, mutta laimenee nopeasti. Tiivistettynä vastaus on siis se, että parempi kumppani on se, jonka olet tuntenut kauemmin.
[/quote]
:(. Pakko sanoa, että olen pettynyt tähän ennustukseen... Olen ollut ensimmäisen kanssa 14 vuotta ja tähän liittoon on mahtunut paljon mm. pettämistä. Tunnen tosiaan tämän toisen ja ei ole koskaan suhteissaan pettänyt. Olen kuullut sen luotettavilta tahoilta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:13"]
Olen erittäin ahdistunut erään asian vuoksi. Milloin tämä helpottaa?
[/quote]
Ahdistus ei helpota koskaan, jos vain odotat. Soita ystävälle, näen että hän voi auttaa sinua. Oikea henkilö auttamaan on se, joka nyt on mielessäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:16"]
Hei! Saanko opiskelut loppuun ja löydänkö oman alani töitä ja mistä? Muutammeko erilleen mieheni kanssa?
[/quote]
Et saa opiskelujasi loppuun, mutta löydät kyllä alaan liittyviä töitä. Muutatte pitkän ajan päästä, mutta ette vielä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:24"]
Onko lainanottosuunnitelmani järkevä, kykenisinkö hoitamaan sen (työn pysyvyys) ja riittääkö miettimäni summa? Kuuluuko exäni elämääni enemmän vai vähemmän, haluaako kuulua?
[/quote]
Kykenet hoitamaan, koska työsi on pysyvä. Exä ei kuulu eikä halua.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:23"]
[/quote]
[/quote]
:(. Pakko sanoa, että olen pettynyt tähän ennustukseen... Olen ollut ensimmäisen kanssa 14 vuotta ja tähän liittoon on mahtunut paljon mm. pettämistä. Tunnen tosiaan tämän toisen ja ei ole koskaan suhteissaan pettänyt. Olen kuullut sen luotettavilta tahoilta.
[/quote]
Ikävä kuulla että olet pettynyt, sillä kyllähän minuakin harmittaa jos sinua petetään. Asia on kuitenkin niin, että näen mitä näen, ja kerron näkemäni rehellisesti. Tämä ''ensimmäinen mies'' on muuttunut, kehotan sinua luottamaan häneen. Toinen mies ei ole luottamuksesi arvoinen.
Ennustan taas toiste lisää, nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!
Ap
miksi mieheni etääntyi minusta? tuleeko ero olemaan riitaisa ja hankala? huolehtiiko mies lapsestaan?
kannattaako minun uskoa niitä asioita joita uusi tuttavuus puhuu, saanko vain siipeeni?
pettääkö mieheni tällä hetkellä minua? tai onko joskus pettänyt?
Kiitos. Lainanottaja kysyy lisäkysymyksen, elänkö elämäni ilman parisuhdetta? Paranevatko ystävyyssuhteet joskus, voinko ajatella ystävänä erästä työkaveria, vai kuvittelenko vain?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:16"]
Hei! Saanko opiskelut loppuun ja löydänkö oman alani töitä ja mistä? Muutammeko erilleen mieheni kanssa?
[/quote]
Et saa opiskelujasi loppuun, mutta löydät kyllä alaan liittyviä töitä. Muutatte pitkän ajan päästä, mutta ette vielä.
[/quote]
Vielä sellaista kysyisin jos viitsit vastata, että olenko ikinä onnellinen nykyisessä suhteessani, menemmekö naimisiin? Helpottaako raha-asiat? Kuuluuko kaukainen exäni kuvioihin vielä joskus? Kiitos paljon!
Haluan!
Mitä näet minulle?
Parisuhde, työt ja lapset (tuleeko lisää?)?
Kiitos :)