Mieheni pettää minua chattipalstoilla
On aina muka kiireinen ja tekee töitä. Ei ehdi edes syömään ajoissa. Nyt katselin, että missä hän oikein vierailee niin Suomi 24 sinkut palstallahan tämä.
Tekee myös työmatkoja pitkin Suomea ja aina ne viivästyy.
Meillä on kaksi lasta ja minä opiskelen.
Mitä hev..ttiä minä teen.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:50"]
Työnsä puolesta matkustavien on netistä helppo kalastella seuraa. Tiedän parikin rekkamiestä , jotka netistä etsivät seuraa rekan "hyttiin", eikä heidän naisystävänsä ilmeisesti tiedä asiasta.
[/quote] No mitä muuta voisikaan White Trashiltä vaatia? Paska sakkia
Oma tekaistu profiili kehiin ja selaamaan?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 22:21"]
Eikö kukaan oikeasti auta minua. Epäilen että mieheni etsii noilta sivuilta seuraa ja pettää minua matkoillaan joita on yli 200/vuosi
[/quote]
No MITÄ meidän tässä pitäisi tehdä SUN puolestasi? Ottaa ukko puhutteluun? Heittäytyä mahdolliseksi toiseksi naiseksi?
tämä on iskenyt minut maahan. tajusin tänään kun hän taas viivytteli syömään tuloa. lähti sitten lenkille ja menin lukemaan lehdet ja samalla tsekkasin viime sivut.
en tiedä miten edes voin elää hänen kanssa kunnes valmistun. ilman papereita on vaikeaa saada työtäkään.
mies on kaverinsa kanssa kaljalla...pitänee leikkiä nukkuvaa kun tulee kotiin.
Sinuna en juuri tuollaista ukko passais.
koeta nyt jaksaa! sä oot saanu huushollin pyöritettyä ihmeellisin voimin ja samallalailla pääset alkujärkytyksestä. Nyt TIEDÄT jo mitä mies puuhaa, kitkuttele, valmistele asiasi, valmistu ja hanki työpaikka, sitten voit lähteä ja mies saa jäädä ihmettelemään, sanaakaan sun ei sille tarvi sanoa, sosiaalitädit hoitaa tapaamisjärjestelyt. Miehes on jääny koukkuun, se nauttii pelistä mitä pelaa, se ei enää ymmärrä sun tunteita eikä edes välitä, kiinnijääminen oli vaan ajan kysymys. Minua surettaa että tuollasia ihmisiä on. ja että sinä jouduit sellaisen uhriksi.
nyt voimia nainen! sinä selviät, ukko olkoon nyt merkityksetön, sinä ansaitsen parempaa!
Onneksi opiskelet, pääset pian riippumattomaksi. Toi ukkelihan ei anna sulle mitään ihmisarvoa. Todellakin ansaitset parempaa.
Ala selvittää mitä tukia ja oikeuksia sulle kuuluu...
Kaikessa rauhassa.
Nyt voi tuntua että matto on viety jalkojen alta, mutta nouset vielä, lapsenkin takia.
Hitto miten korpee. Mies ei ole yli 10 vuoteen käynyt ruokakaupassa, pessyt pyykkiä, laittanut ruokaa. Siivonnut on joskus, hyvin harvoin. Kaiken ajan on vienyt työ ja työ. Ja nyt selvisikin että ei se aina sitä työtä ole ollutkaan.
Että mä vihaan sitä.
Nostat ukon ensin seinälle ja vaadit selitystä. Sen jälkeen käsket häipyä/häivyt itse lapsesi kanssa. Karua, mutta ainoa åelastus sinulle.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 22:21"]
Eikö kukaan oikeasti auta minua. Epäilen että mieheni etsii noilta sivuilta seuraa ja pettää minua matkoillaan joita on yli 200/vuosi
[/quote]
Vaikea auttaa tiedän, itse painin saman ongelman kanssa 1 ystävälle olen kertonut kaiken mutta ei hänkään tiedä mitä pitäisi tehdä. Muutamille pää pirteittäin. Kukaan heistä ei ymmärrä mieheni toimintaa koska kehuu ja ylistää ja puhuu rakkaudestaan minuun joka käänteessä . Olen kerran kysynyt häneltä suoraan ja sanonut että on vapaa lähtemään mutta se pitää kertoa suoraan, seläntakana pelaamista en ymmärä. Hän vaan on sellainen "selittäjä seppo" että saa kaiken käännettyä miten haluaa. Hän ei ole kuulema missään sivustoilla niitä vaan tulee kun hän pelaa nettipelejä sivustoilla missä niitä mainostetaan. Uskoo ken tahtoo. Tykkääminen sivustosta facessa jo kertoo ettei voi tykätä jos ei tiedä mistä on kysymys. Ja maileja tulee sinkkupalstoilta "koska olet rekisteröitynyt sivuillemme" Minusta tuo on mitä törkeintä henkistäväkivaltaa ja tarpeetonta koska en pidättele ketään mutta pitää pystyä pelaamaan avoiminkortein. Toivon että paljastuu mitä noloimmalla tavalla. Hän toivoo itse aina että kaikki väärin ja huorin tekijät yms. " saisivat rangaistuksen taudin, ikuisenvamman tai jotain vielä pahempaa ja viimeistään tuonpuoleisessa tulisivat tuntemaan mitä on tehnyt lähimmäisilleen, ei vaan tunnu huomaavan että itselleen toivoo samaa. Miksi jotkut ovat niin ahneita että pitää olla voita molemmin puolin leipää? Pettämisestä en tiedä mutta kyllä mulle riittää tuokin. Nyt hänellä olisi elämässään kaikki hyvin mitä ei ole ollut koskaan jos häneen on uskominen, alan kyllä epäillä että näillä törkeyksillä on ollut vahva sija edellisissä avoliitoissa. Exiään kyllä on syyttänyt eroistaan. Nyt täytyy vain hankkia kunnon juristi ja talo myyntiin.
Ikävä juttu, mutta en käsitä tuota "en pärjää". siis miten niin et pärjää, saathan asunnon ja tukea lapsillesi ja itsellesi.
minä hankkisin ensin asunnon mulle ja muksuille. sitten ilmoittaisin, että muutamme pois tai tekisin sen ihan ilmoittamatta sillä aikaa kun hän on näillä reissuillaan. kun tulee kotiin, niin huomaa tekosensa. sitten vaan sopimaan lastenvalvojalle elatuksista ja tapaamisista, ja varmaan hänellä sitten rauhoittuisi ne "työt". meiltä lentäisi kun leppäkeppi!!!!!
Kai sä oot käynyt kurkkimassa profiileja?