Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ex kukoistaa ja minä romuna

Vierailija
31.07.2020 |

vasta totuttelen ajatukseen ja ja ja

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehkä vaikuttaa ulospäin siltä. Tuskin on helppoa hänelläkään. Pitkän suhteen erosta kestää noin vuosi ennenkuin pääsee oikeasti eroon toisesta henkisesti

Vierailija
2/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ehkä vaikuttaa ulospäin siltä. Tuskin on helppoa hänelläkään. Pitkän suhteen erosta kestää noin vuosi ennenkuin pääsee oikeasti eroon toisesta henkisesti

silti moni kerkii oleman tässä samalla olemaan mm. avoliitoissa sekä kihloissa muiden kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä käy nopeasti. Itselläni menee ehkä vuosikymmen tai loppuelämä toipua traumoista.

Vierailija
4/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin erilaisia. Minulla päällimmäisenä vain paha olo eri asteisena.

Kontakti xään saa pahan olon huippuunsa. Täytyy välttää. Ap

Vierailija
5/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

silti moni kerkii oleman tässä samalla olemaan mm. avoliitoissa sekä kihloissa muiden kanssa...

Laastarisuhteita. Pakko näyttää exälle, että kelpaa jollekin. Mennään liian pitkälle siinä näyttämisessä. Tavallinen seurustelu ei riitä, vaan pitää olla suuremmat kuviot, että ex huomaa.  Eli kaikki on vain exälle ja exä mielessä tehtyä. Kannattaa käsitellä erot ajan kanssa.

Vierailija
6/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elo exän kanssa oli ankeaa vuosikausia. Eron jälkeen aloin kukoistamaan, kun vierellä ei ollut enää exä muistuttamassa, kuinka huono olen.

Vierailija
7/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntö numero 1 älä ole ole 2

Vierailija
8/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni melkein 5v, että oikeasti pääsin yli. Ei enää surua, eikä katkeruutta ja turhan syömisenkin lopetin. Yllättäen myös toinen sukupuoli on alkanut kiinnostamaan.

Vierailija
9/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aina ole kyse laastarisuhteesta. Minulla ja nuoruuden eksälläni meni poikki ja siitä muutaman viikon päästä hänellä oli laastarisuhde. Ovat olleet jo 25 vuotta yhdessä ja aikuiset lapsetkin. 

Ap:lle paljon voimia. Jos olet huomannut, että eksän lähellä oleminen pahentaa oloa, silloin kannattaa pysyä poissa. Kannattaa myös tarkkailla objektiivisesti omia ajatuksia ja vaikka kirjoittaa niitä ylös ja koittaa analysoida järjen kanssa. Helposti eron jälkeen alkaa esim. ihannoida eksää, unohtaa parisuhteen ja eksän huonot puolet ja tulee vääränlainen luulo, ettei ikinä tule löytämään ketään. Noita ajatuksia kun saisit vähän tunnistettua ja kyseenalaistettua niin se olisi hyvä alku. 

Vierailija
10/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai yhtä hyvin voi olla helppoa. Ehkä toisella vasta elämä alkaa erosta ja ongelmat oli edellisen parisuhteen aiheuttamia.

Vierailija
11/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elo exän kanssa oli ankeaa vuosikausia. Eron jälkeen aloin kukoistamaan, kun vierellä ei ollut enää exä muistuttamassa, kuinka huono olen.

Tuollaista minä pidän kukostamisena. Kun ihmisestä silminnähden näkee sen, että se voi hyvin ja sillä on rauha. Seesteisyyden ja hyvän olon huomaa. Parisuhde ei ole kukoistamisen mittari eikä liity henkilön hyvinvointiin mitenkään.

Vierailija
12/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat ehtineet käsitellä eroasiaa jo pitkään, kenties vuosiakin. Kun ero lopulta tulee, ei ole enää mitään käsiteltävää. Toisilla taas koko käsittely alkaa vasta sitten, kun erotaan. 

Vierailija
13/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei aina ole kyse laastarisuhteesta. Minulla ja nuoruuden eksälläni meni poikki ja siitä muutaman viikon päästä hänellä oli laastarisuhde. Ovat olleet jo 25 vuotta yhdessä ja aikuiset lapsetkin. 

Ap:lle paljon voimia. Jos olet huomannut, että eksän lähellä oleminen pahentaa oloa, silloin kannattaa pysyä poissa. Kannattaa myös tarkkailla objektiivisesti omia ajatuksia ja vaikka kirjoittaa niitä ylös ja koittaa analysoida järjen kanssa. Helposti eron jälkeen alkaa esim. ihannoida eksää, unohtaa parisuhteen ja eksän huonot puolet ja tulee vääränlainen luulo, ettei ikinä tule löytämään ketään. Noita ajatuksia kun saisit vähän tunnistettua ja kyseenalaistettua niin se olisi hyvä alku. 

Oletko ikinä miettinyt sitä mahdollisuutta, että heidän suhde oli olemassa teidän suhteenne aikana? He vain odotti muutaman viikon, jotta ei tulisi sanomista? Tosin te olitte myös nuoria ja silloin suhteet vaihtuu vaivattomasti lennosta.  Yksikään tuntemistani aikuisten pikasuhteista, jotka on lähes alkaneet avioliitolla, ei ole kestäneet muutamasta kuukaudesta kahta- kolmea vuotta pidempään. Kaikissa näissä taustalla traumaattiset erot.

Vierailija
14/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, nyt tuntuu vaikeelta mutta kyllä se siitä helpottaa🙂!

Itellä exä jonka kanssa erottu jo 3 vuotta sitten mutta oon henkisesti kiinni hänessä silti kun jatkuvasti pitäis nähdä tai uhkaa itsemurhalla humalassa jatkuvasti ja tietää osuvansa arkaan paikkaan kun edellinen entinen mieheni jonka kanssa aloin seurustelemaan 19 vuotiaana 2,5 vuotta ja asuimme yhdessä, tappoi yllättäen itsensä 27vuotiaaana , vuosi eromme jälkeen vaikka viimeisessä puhelussa hänellä oli kaikki hyvin.

Vierailija
15/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ex on vaan onnellinen kun kärsimys on ohi.

Vierailija
16/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä arvelen olevan kysymys. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme