Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käyttäisit 4000 €?

Vierailija
06.07.2013 |

Jos saisit nyt neljä tuhatta, mihin käyttäisit sen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vain säästöön. Sijoitan osakkeisiin ja rahastoihin, joten ostaisin varmaan 2 x 1000 eurolla jotain osaketta ja 2000 euroa pistäisin johonkin korkorahastoon.

Vierailija
2/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin maksamassa pois tuon v*tun opintolainan Sampo Pankkiin vai mikä lie Danske nykyisin, ja varmaan menisi koko tuo summa, kun kaikenmaailman maksuja maksujen perään siihen kertyisi. Rosvopankki, stn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraha sijoitusyksiöön.

Vierailija
4/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toi summa ja vähän enemmänki.

Vierailija
5/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien laserleikkaukseen ja lopuilla maksaisin opintolainaa.

Vierailija
6/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, mutta säästöön menisi. Ehkä ostaisin uuden puhelimen. Tai vaikka tabletin :)

Vierailija
7/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pieni summa on ihan yks hailee.

Tervetullut toki.

Vierailija
8/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään mihin laittaa se, paitsi tietysti säästöön. Kyllä mä monia asioita tarvitsisin, mutta ne ei ole ajankohtaisia nyt heti. Voisin käydä ajokortin, mutta sit ei tulisi ajettua autoa ja jos olen pitkään ajamatta opittuani sen taidon, niin sitten oon paniikissa kun joudun ajamaan. Siksi en ole tähän päivään mennessä ajanut ajokorttia, vasta sit kun tarvitsen sitä niin menen.

Ostaisin sillä must have!, mutta sitäkin turhempia asioita mitä olen halunnut, mutta en ole ostanut, koska turhaa. Esmes vaatteita.

Vierailija
9/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhelimeni taisi hajota lopullisesti tänään, niin muutama satanen menisi uuteen. Lopuilla maksaisin tylsästi asuntolainaa pois.

Vierailija
10/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varaisin ja maksaisin mulle ja miehelle matkan maaliskuulle. Siihen menisi suunnilleen puolet tuosta mainitsemastasi summasta. Lopulla ostaisin varmaan toisenkin matkan.

Vierailija
11/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- matkaan 2000 e, tekisin pitkän budjettimatkan eurooppaan ensi kesänä tuolla summalla

- lapselle vaatteita, uusi kännykkä ym. mitä hän haluaisi 400 e

-  ostaisin jotain pientä kotiin, täällä on puute kaikesta

- itselle vaatteita, alkaa housut olla rikki, en ole ostanut vuoteen uusia vaatteita ja 3 vuoteen uusia housuja

Olemme köyhiä kuten näkyy, 4000 e olisi tosi iso raha meille...

silti laittaisin matksutamiseen noin paljon, ainoa henkireikä elämässä.

Vierailija
12/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihan ylimääräisenä tulis, niin varmaan lähdettäis koko perhe reissuun.

Vierailija
13/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta hemmetissä laina on maksettava pois[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 18:28"]

Kävisin maksamassa pois tuon v*tun opintolainan Sampo Pankkiin vai mikä lie Danske nykyisin, ja varmaan menisi koko tuo summa, kun kaikenmaailman maksuja maksujen perään siihen kertyisi. Rosvopankki, stn.

[/quote]

Vierailija
14/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaisin koko rahalla.

Vierailija
15/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisin koko perheelle syyslomamatkan, siihen menisi pari tonnia. Lopuilla ostaisin kotiin taidetta.

Vierailija
16/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin autolainan loppuun ja jämillä saisi kirjahyllyn olkkariin.

Vierailija
17/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt autoon, juuri tuon verran kun jostain saisi lisää, ei tartteis ottaa rahoitusta ollenkaan. Auto on siis hankinnassa tositarkoituksella. 

Vierailija
18/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks ostasin tripp trapin, uusisin vähän omaa ja lasten vaatekaappeja ja muutamat kengät itelle ja ehkä uuden puhelimen ja käsilaukun.. Vähä säästäsin, tai saattasin ostaa uien pesukoneen ku oon vanhaan kyllästyny :)

Vierailija
19/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en varmaan mihinkään. Sain äidiltäni lahjoituksena 3 999 euroa viime vuonna enkä ole niitäkään käyttänyt.

Vierailija
20/23 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksain opintolainan pois (alle 2000 jäljellä) ja lopun säätäisin talvea varten. Aina tulee yllättäviä hankintoja, joihin on hyvä olla rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi