Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos vaikka kuolee kesken matkan?

Vierailija
31.07.2020 |

tuodaanko kalmo Suomeen, vai onko mahdollista, että ruumis tuhkataan kohteessa ja vain tuhkat roudataan Suomeen, tai peräti se että tuhkatkin voi jättää kohdemaan tuuliin? Ja kuka maksaa viulut, kun tuollainen ysikymppinen sairas matkustaja keikahtaa kesken reissun? vaihteleeko vakuutusyhtiöittäin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kornonaan kuolleita tänne enää kiitos! Sehän tarttuu vielä vainajastakin.

Vierailija
22/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka keskeytyy

Zinc

Your fight is over

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa pysyvä vakuutus sairauksien ja kuoleman varalta. Itse otin muutama vuosi sitten ja olen jo eläkeiässä ja vakuutus kattaa kaiken jos sairastun tai kuolen, kun matkustan kauemmaksi kuin 80km kodistani. Maksaa vuodessa vain hiukan yli 100 e. Voi oleskella ulkomailla max 3kk kerralla. Vakuutusyhtiö LähiTapiola. Virkailija oikein painotti, että kattaa mahdolliset ambulanssilennot ym ulkomailta.

Minkä ikäinen olit kun otit vakuutuksen ja millaiset ehdot siinä oli, saiko hankintahetkellä esim. olla mitään sairauksia?

Ei kyselty mitään sairauksia. Olin liki 70v kun otin vakuutuksen. Se on nimeltään matkustajavakuutus ja siitä on lompakossa kortti Travellers's insurance CERTIFICATE. Kätevää kun voi käyttää korttia jos/ kun tulee tosi tilanne eteen. Olen ollut ko vakuutusfirman asiakas jo vuosia, mutta ei ole este saada samaa vakuutusta muillekaan, koska ystäväni joka on toisen vakuutusyhtiön asiakas olisi ottanut samantyyppisen vakuutuksen, mutta siinä yhtiössä ( If) olisi pitänyt tehdä täysselitys kaikista sairauksista. Ystävälläni on takana monia sairauksia, joista on täysin toipunut. Niinpä hän ( alle 65v) meni kysymään matkustajavakuutusta LähiTapiolasta ja sai sieltä, aivan samoin kuin minäkin. Vuosimaksu hieman vajaa 120e ja tarkistin sen juuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi