Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään klo 13 mennessä?

Vierailija
06.07.2013 |

Onko sinulla hyvä omatunto vai huono?

Minä heräsin 3-veen kanssa klo 7. Syötiin aamupalaa, join kahvia. Siivoilin kangaslaatikkoani ja ompelin pari tuntia. Huono omatunto, kun en ollut lapsen kanssa. Lapsi leikki itsekseen. Sen jälkeen ulkoiltiin ja syötiin lounasta piknikillä. Nyt lapsi nukkuu kotona ja minä surffailen. Ompelen kohta ehkä vähän lisää. Ulkoilusta hyvä mieli. Vähän outo olo siitä, kun ollaan vain kotona vaikka on kesälauantai!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa, miksi pitäisi olla huono tai hyvä omatunto?  Päivä kerrallaan ja elää just niin kuin haluaa.

Vierailija
22/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta 12. Lapset alakouluikäisiä, ne oli herännyt jo 10 aikaan, syöneet omatoimisesti aamupalansa ja katsoneet telkkaria, piirreelleet jne...

Kun pääsin sängystä laitoin kahvit tippumaan ja kävin vessassa ja käytin koiran pikaseen ihan vaan tossa tien varressa (myöhemmin sitten pidempi lenkki). 13 mennessä en ollut ehtinyt kyllä paljon muuta kun juoda sitä kahvia terassilla ja poltella tupakkaa, samalla surffaillen netissä. Lasten kanssa siinä sivussa myös seurustelin. Mä vaan tartten herättyäni omaa aikaa, oon aika aamuäreä :)

Siitä kun oli sitten tokeentunut niin sitten onkin ehtinyt jo vaikka mitä, alakerta kokonaan siivottu (yläkerta sitten myöhemmin, nyt lapsilla kavereita kylässä), pistänyt pyykkikoneen päälle, tehnyt ruuan, lenkittänyt sen koirankin paremmin jne... Just on syöty, nyt istun tässä koneella hetken, sitten keittiön raivaus. Lapset piirtelee tossa vieressä.

Eikä ole mistään huono omatunto. En mä mitään stressiä ota, että pitäisi saada kauheesti aikaiseksi, toisina päivinä saa enempi ja toisina vähempi. Lapsetkin on niin isoja jo, että niidenkin kanssa on tosi helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessy parin potilaan perseet, vieny iv ja p.o lääkkeet, palvellu lääkäriä, soitellu rötgeniin, puhunu omaisten kanssa plaa plaa..töissä siis on menny tää aamupäivä.

Vierailija
24/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen mennessä olin herännyt ja paneskellut kaksi kertaa. Sen jälkeen olen syönyt ja tullut kotiin.

Vierailija
25/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt ja juonut pari kuppia vihreää teetä samalla vastaillen sähköposteihin. Luin myös blogeja. Siistinyt keittiön, imuroinut yläkerran ja siivonnut vessan.

Tehnyt koulujuttuja samalla kun lakkailin varpaankynnet ja otin aurinkoa.

Sitten lähdinkin pojan kanssa shoppailemaan, syömään ravintolaan ja katsoimme leffassa Ilkimys2:n.

Nyt kesämökille grillaamaan makkaraa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän