Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään klo 13 mennessä?

Vierailija
06.07.2013 |

Onko sinulla hyvä omatunto vai huono?

Minä heräsin 3-veen kanssa klo 7. Syötiin aamupalaa, join kahvia. Siivoilin kangaslaatikkoani ja ompelin pari tuntia. Huono omatunto, kun en ollut lapsen kanssa. Lapsi leikki itsekseen. Sen jälkeen ulkoiltiin ja syötiin lounasta piknikillä. Nyt lapsi nukkuu kotona ja minä surffailen. Ompelen kohta ehkä vähän lisää. Ulkoilusta hyvä mieli. Vähän outo olo siitä, kun ollaan vain kotona vaikka on kesälauantai!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailin netissä kunnes muu perhe heräsi. Tein penskoille puuron ja loppu aika onki menny kun nyhrättiin raita-aine mun miehen kanssa mun päähän. Ja ei oo huono omatunto :) kyllä tässä vielä kerkee uloskin.

Vierailija
2/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakannut ja juonut kahvia ja söin pari leipää. Heräsin 12.30. Ei ole hyvä omatunto, mutta näin nyt joka kesäilta. Lapset on koululaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, huono omatunto kun en leikkinyt lapsen (1,5v) kanssa koko aamupäivänä. Lakkasin kynsiä (ranskalainen ja korut), leivoin mustikkapiirakan (meni pilalla :(), datailin. Ja dataan vieläkin kun laps nukkuu. Koht meikki ja hiukset ja sit ku laps herää niin syö mustikkapiirakkaa ja sit mennää leikkipuistoon :)

Vierailija
4/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin aamiaisen yhdeksän aikaan ja kävin suihkussa. Luin pari lehteä, imuroin ja siivosin auton. Lähdin kauppaan maksamaan ystäväni ostokset, (tilapäisesti täysin rahaton), olin koiran kanssa ulkona. Nyt syön.

Kaikkee sitä kerkeääkin!:)

Vierailija
5/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. En ole saanut muuta järkevää aikaan kuin pyykit koneeseen ja siellä ne peseytyvät. Suunnitelmani keittiön siivouksesta pysähtyi totaalisesti. Olen täysi luuseripaska.

Netissä vain surffaillut ja potenut vitutusta.

Vierailija
6/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herätti vähän jälkeen 11 kun oli lähdössä töihin. Kärsin krapulasta, tulin puistokaljalta kotiin vasta neljän maissa. Join kahvia, kävin suihkussa ja nyt lähden ostamaan miehen siskolle rippilahjaa. Ei hyviä tai huonoja fiiliksiä.

Vierailija
7/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kahvia pariin otteeseen, ensin itsekseni, sitten teinin seurana. Luin hyvää kesähömppää, ja tein pari tuntia pihahommia.

Eipä ole mistään huonoa omatuntoa.

Vierailija
8/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut aamukahvit. Nousin nimittäin sängystäkin vasta puoli yhdeltä.

Vierailija
9/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin aamulla nukkumaan kun lapset heräs, minä kun valvon yöllä aina myöhään ja viime yönä molemmat kaksoset heräsi, toista pissatin ja toisella oli kai kasvukipuja kun valitti jalkakipua. Heräsin joskus puolenpäivän aikoihin, 12.25 nousin kun oli pakko käydä vessassa, kauhea kurkkukipu ollut eilisestä asti, olisi voinut vieläkin huilata. Söin aamupalaa ja luin lehden, otin särkylääkkeen. Mies meni ulos jo kävelyttämään kissaa, ja pian lapset menee ulos myös. Pitäis jaksaa käydä suihkussa, ja jotain siivoilua voisi tehdä jos on seuraavina päivinä liian kipea tekemään mitään.

Ei ole mitään syytä olla huono omatunto, ehtii sitä jotain tehdä myöhemminkin, jos jaksaa. En käsitä miksi jotain pitäisi kokoajan tehdä, ja miksi pitäisi tiettyyn kellonaikaan olla jotain tehtynä.

Vierailija
10/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut pari pannullista kahvia. Kirjoittanut käsin kirjeen, Vähän järjestyllyt paikkoja.  En oikeastaan yhtään mitään tehnyt, Hatuttaa niin vietävästi.

Vierailija
11/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin,tuli piipahdusvieraita, tein mansikkabanaanismoothien ja keitin kahvit. Pyöräiltiin vuosikkaan kanssa parin kilsan päähän viemään vuokraelokuvia ja samalla reissulla käytiin leikkikentällä. Vuosikas nukahti pyörän turvaistuimeen,kannoin hänet sänkyyn. Tein riisiä ja kanaa sekä näkkileipä uunissa. Nyt juon iltapäiväkaffet. 

Vierailija
12/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin lasta herättämään isänsä ja laittamaan oven perässään kiinni, jotta saan nukkua pitkään. Laitoin korvatulpat korviin ja jatkoin unia. Heräsin syömään aamupalaa, luin lehteä ja katselin, kun lapsi ja isä leikkivät. Laitoin tiskini koneeseen ja vähän surffasin. Järjestin rahapussini. Olin tunnin ulkona lapsen kanssa ja tultiin sisälle syömään. Mies oli laittanut lapselle valmiin ruoan, omani lämmitin mikrossa.

Ihan on hyvä omatunto:)

Vierailija
13/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötin kersan ja katottiin pikku kakkonen. Lähetin avovaimon töihin ja laitoin kersan nukkumaan. Lukenut kirjaa, pelannut facebook-pelejä, lipittänyt kahvia ja polttanut tupakkaa. Nyt katellaan lapsukaisen kanssa piirrettyjä ja tovi sitten syötiin.

Vierailija
14/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 13:36"]

...ja toisella oli kai kasvukipuja kun valitti jalkakipua.

[/quote]

Ite valitin kans pienenä että jalkaan sattuu aivan törkeenä ja äiti sanoi sen olevan kasvukipua. Reisiluussa oli luukasvain joka pari vuotta myöhemmin leikattiin/poltettiin pois.

Vierailija
15/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 13:36"]

...ja toisella oli kai kasvukipuja kun valitti jalkakipua.

[/quote]

Ite valitin kans pienenä että jalkaan sattuu aivan törkeenä ja äiti sanoi sen olevan kasvukipua. Reisiluussa oli luukasvain joka pari vuotta myöhemmin leikattiin/poltettiin pois.

Vierailija
16/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin vasta yhdeltä :)

Vierailija
17/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi seiskalta mutta en vain jaksanut nousta. Kamala työviikko takana ja hirveästi univelkaa. Heräsin yhdeksän jälkeen, laitoin kahvin tippumaan ja katselin televisiosta muutamaa ohjelmaa. Käynnistin tietokoneen ja ajattelin että teen maanantaita varten yhden raportin mitä en viikolla ehinyt, valmistelen muutamat kalvot ja vastailen sähköposteihin. Nyt kello on jo yli kaksi. Kalvot on valmiit ja meileihin vastaukset. Seuraavaksi siirryn raporttiin johon meneekin tämä iltapäivä. En ole vielä edes pukenut vaatteita. Illalla pitisi olla jo menossa. Huoh. Huono mieli. Olisi pitänyt herätä aikaisemmin. 

Vierailija
18/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen mennessä olin paneskellut, ruokkinut koiran ja kissat, keittänyt kahvit, tehnyt pannarin ja keittänyt vaniljakastikkeen, vaihtanut lapsen kuiviin ja pukenut x2, käynyt lenkillä ja sienestämässä, tehnyt ruuan (kantarellikastiketta ja perunaa, kukkista ja parsakaalia), syönyt ja ruokkinut lapsen, siivonnut kissanboksit, löhönnyt sohvalla, laittanut lapsen nukkumaan, leikittänyt koiraa pihalla ja suffannut netissä.

Vierailija
19/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin tekemään aivan kamalan makuisen mansikkakakun :D

Ostin valmiin kakkupohjan ja kostutin kaikki pohjat ja aivan liian märiksi, kermavaahto jäi liian löysäksi ja mansikat ei ole makeita... otan mansikat päältä pois, pesen ja syön ne illalla suklaaseen dipattuna.

Vierailija
20/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt 7:mältä, lähtenyt töihin 8:Siin. Tehnyt ruokaa yli parille sadalle ruokailijallle,tiskannut tiskejä,tehnyt misoja huomiselle,siivonnut kylmiön,rahastanut jne jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan