Työtön menee metsään taas
Kehotuksia kuunneltu ja metsässä taas! Eilinen oli pakkolepo, en saanut kyytiä apajille, toivottavasti eivät ole tyhjentyneet!
Tänään poimin kaverin kanssa, tavoite on yhdessä 20 litraa vain. Toivottavasti yli.
Nyt on keho saanut lepoa ja jaksaa taas kyykkiä! Reisilihakset on tulleet taas esiin :)
Keräillään nyt alkuun kahteen asti ja punnitaan tilannetta.
Poiminta alkaa 10:38
Mikähän saldo tänään? Onko muita metsässä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään keräsin sankollisen, viikko sitten myös.
On muuten tehokasta liikuntaa, viikko sitten reidet meni maitohapoille kyykkäilyistä.
Terv. Sydänvikainen
Joo, kyykky tulee tutuksi, mutta kasvaa pahan reisivoimat. Oon huomioinut, että muut keräävät kovin selkä notkolla, mahtaa olla kipeänä.
-työtön ap
Minulla on pitkävartinen poimintaharava. Selkä ei rasitu ja tuotto on yhtä suuri kuin kykkimällä.
Vierailija kirjoitti:
Pari kolme litraa vasta. Täällä on selkeästi käyty poimimassa parhaat päältä. Voisitteko kanssamarjastajat ottaa ne puskat ihan tyhjiksi?
Kannattaako mun tuhlata aikaa etsimällä uutta paikkaa?
Olen pettynyt.
-työtön ap
Mulle käy aina noin.
Tämä 1/2 työtön/sairas käy n 3x viikossa metsässä. Tunnin kerrallaan. Viikossa kertyy mustikkaa 10 litraa ja pihan puskista lisää. Enemmänkin poimisin mutta kroppa ei kestä. Kivuista huolimatta tämä on ihanaa! Terapeuttista ja taloudellista.
Tänävuonna lomautettu tytärkin on innostunut. Yhteensä poimittu pakkaseen n 50 litraa ja loput keitelty hilloiksi. Kyllä kelpaa herkutella talvella!
Asumme pk:n kehyskunnassa ja täällä on metsää joka paikassa! Ei tarvitse mennä kuin 10m tieltä niin puskat on sinisinä