Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkkiin?

Vierailija
05.07.2013 |

Olen aina ajatellut, ettäTurkkiin en halua koskaan matkustaa, mielikuva epähygieenisestä maasta, jossa vatsatauti varma. Mutta asia taitaa olla muuttunut, nykyään suosittu matkakohde ja olen kuulllut kehuja. Millaisia kokemuksia ja suositteletteko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajattelin, mutta yllättävän siistiä oli. Muuten se mielistelevä "palvelu" ja mukamas kohteliaisuus tökki.

Vierailija
2/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt Turkista matkakohteena. Ystävällisiä ihmisiä nuo turkkilaiset ainakin ovat.

Mitään vatsatautejakaan en ole saanut vaikka olen syönyt ja juonut paikallisten ihmisten kotona. Kait siinä on mennyt kraanavettäkin alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin aikaisemmin samalla tavalla, kunnes käytiin 2v sitten ekan kerran Turkissa ja ihan itse hämmästyin miten kiva paikka se on. Minusta siellä on siistit paikat ja palvelu hyvää, toki se on hieman ärsyttävää kun joutuu tinkkaa joka puljussa mutta mikä oli tosi ihanaa kun niitä katukauppiaita ei ainakaan tullut meitä vastaan!(mitä Espanjassa tapaa joka kulmilla)..Rannat siistit ym. Nyt ollaan käyty pari kertaa ja voisin lähteä vaikka heti sinne:))

Vierailija
4/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vatsatauti tulee huomattavasti todnäköisemmin egyptissä koska siellä niin erilainen bakteerikanta. Egyptissä olimme toissavuonna ja uudelleen aiomme mennä ensivuonna, oli niin huippu reissu pyramideineen:)

Turkkiin ensimm kertaa ensi kuussa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi