40+! Onko tehty kasvojen kohotuslekkausta?
Olisin menossa nyt kohtapuoleen tekemään pienen mommy makeoverin ja satsaan siihen sievoisen summan. Haluaisin tietää oletteko tyytyväisiä tulokseen. Itseäni häiritsee alkavat ”hamsteripussit” ja löystyvä kaula. Olen normaalipainoinen joten läskistä ei ole kyse.
Kommentit (18)
Ei vielä, ei olisi varaakaan. Ehkä viisikymppisenä.
Tehdäänkö ap:n toimenpide Suomessa vai ulkomailla?
Olen pärjännyt botoxilla toistaseksi.
Suomessa haluan toimeenpiteen tehtävän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen tuo toimenpide on?
Kasvot, kaula, rinnat 😊
Ap
Ja siihen vielä huulien, poskipäiden ja muiden fiksaus. Ap
Ap, mitä sinulle siis tehdään? Olen itse miettinyt mesolankojen ottamista, mutta ilmeisesti tilanne on sitten vielä pahempi kun langat pettää ja ne on sitten pakko uusia heti aina.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä sinulle siis tehdään? Olen itse miettinyt mesolankojen ottamista, mutta ilmeisesti tilanne on sitten vielä pahempi kun langat pettää ja ne on sitten pakko uusia heti aina.
Siis ihan kasvojen kohotusleikkaus mukaanlukien kaula. Löysää on sen verran että mesolangat ei auta enää.
Ap
Minkäikäinen olet, jos on noin paljon löysää?
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet, jos on noin paljon löysää?
41.
Ap
Mommy makeover tarkoittaa raskauden tuomien muutosten korjausta eli vatsa ja rinnat fiksataan.
Mitä järkeä kun ikä näkyy kuitenkin? Viimeinen käyttöpäivä on mennyt ja seksuaalinen viehätysvoima kadonnut tuossa iässä liki kaikilta naisilta lopullisesti. Aniharva yli nelikymppinen nainen kääntää miesten päitä vaikka kuinka kiristelisi, kohottelisi ja täyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kasvojen kohotusleikkaus mukaanlukien kaula. Löysää on sen verran että mesolangat ei auta enää.
Ap
Mitä tuollainen maksaa Suomessa tehtynä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä kun ikä näkyy kuitenkin? Viimeinen käyttöpäivä on mennyt ja seksuaalinen viehätysvoima kadonnut tuossa iässä liki kaikilta naisilta lopullisesti. Aniharva yli nelikymppinen nainen kääntää miesten päitä vaikka kuinka kiristelisi, kohottelisi ja täyttäisi.
Eiköhän näitä tehdä lähinnä siksi kun itseä ärsyttää peiliin katsoessa. Nelikymppinen nainen saa kyllä seksiä halutessaan, ei sen takia tarvitse rahaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule.... viehätysvoima ei katso ikää ja kemia ei katso ulkomuotoa.
Vierailija kirjoitti:
No kääntääpäs, voi sua höpsöä...
*leikkausta
Ap