Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä niin ankeaa, kun ei ole kavereita

Vierailija
05.07.2013 |

Sosiaalinenmediakaan ei ole sosiaalinen, kun ei ole kavereita.

Haluaisin twiittailla, laitella instagramiin kuvia, päivittää edes tilapäivitystä fb:ssa, mutta mitä järkeä, kun kuka mua seuraisi twitterissä tai missään muuallakaan. Blogin kirjoittamisenkin lopetin, kun ei sitä kukaan lukenut.

Ihan syvältä olla kaiken ulkopuolella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähän on mahdollisuus ruveta kaveeraamaan? :) miksette liiku missään tapaamassa ihmisiä?

Vierailija
2/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei ole jotain kunnollista kanavaa jolla yksinäiset aikuiset voisi löytää nimenomaan ystäviä? Vai keksittekö jonkun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun vaikka missä, mutta olen jotenkin kyvytön ystävystymään lähemmin. En halua tunkea liikaa toisten elämään ja toivon, että muut pyytävät jonnekin, mutta yleensä ei pyydetä mihinkään. Minussa on myös jotain perusärsyttävää, sillä osa selvästi välttelee, mutta en oikein tiedä mitä, vaikka olen koettanut itseäni analysoida. 

Vierailija
4/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki, joka laittoi minut ajattelmaan omaa suhtautumistani asioihin:

http://www.danoah.com/2013/06/i-went-out-to-find-a-friend.html

Vierailija
5/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, itsellä sama homma, muutin pieneltä paikalta Oulun "suurkaupunkiin", opiskelun alussa kavereita riitti, aloin seurustelemaan, eipä näy enää ! Lisäksi kun tulen toimeen hieman vanhempien ihmisten kanssa, kuin oman ikäisten..

EI OLE EDES NETISSÄ JUTTUKAVEREITA......

Vierailija
6/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän toki, että ap:n ja monen muun murhe on todellinen, mutta silti en saa tunteesta kiinni; miksi haluaisit jakaa twitterissä, facessa tai missään somessa arkeasi, mikä siinä on järki?  Lueskelen niitä ihmisten päivityksiä joskus enkä tajua tätä ajan henkeä, että kaikki arjen askareet pitää jakaa koko maailmalle. Eikö mitään haluta enää pitää oman sydämen sopukoissa? mikään ei ole mitään eikä tunnu miltään, ennen kuin sen on kertonut yleisölleen?

Vierailija
7/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 22:26"]

Mitä kautta sä sait niitä lukijoita? Mulla oli blogilistalla, mutta eipä sitä kukaan klikannut...

[/quote]

Olen ilmoitellut parilla nettipalstalla kun on ollut ketju "mainosta blogiasi" tms. Täällä AV:lla en kyllä ole uskaltanut ilmoittaa, kun täällä on usein niin kovaa arvostelua  blogeja ja blogin kirjoittajia kohtaan, ettei tämmöisen yksinäisen luuserin parane täällä asiaa julkaista...

Vierailija
8/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu muuten, paitsi blogiani on ihme kyllä lukenut jotkut, vaikken tunne ketään reaalimaailmassa eikä siellä blogissakaan niin kovin ihmeellistä sisältöä ole koska elämäni tosiaan on tylsää. Yli 6000 blogin katsomista oli kun viimeksi katsoin... 

Mutta eihän se blogin pito toki elämänsisällöksi riitä, kyllä yksinäisyys ja tylsyys jäytävät joka päivä.

Vierailija
9/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta sä sait niitä lukijoita? Mulla oli blogilistalla, mutta eipä sitä kukaan klikannut...

Vierailija
10/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tänne laitat yksinäisyydestäsi juttua niin vikahan löytyy av:n mukaan aina susta itsestäsi. Muut ei ole ilkeitä tai kateellisia tai kiusaa. Vika on sinussa. Olet huono av.n mukaan.

Vierailija
11/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vain nro 4.....en kyllä ymmärrä miksi noin kirjoitit...kannustukseksi?

Vierailija
12/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mstä niitäkavereita voi aikuinen ihminen oikeasti saada? Mistä löytyy seurustelukumppani ujolle, joka ei liiku juuri missään?

Vierailija
13/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytyy kaveri myös toiselle ujolle joka ei myöskään liiku missään. Tykkää muodista,meikeistä,sisustamisesta,kaikesta kauniista elämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan