Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtunutta lastenvahtina :o

Vierailija
05.07.2013 |

Menin tänään hoitamaan harrastusten parista tunnettua perheen lapsia. Ajaksi sovittiin kello kuusi tänä aamuna koska kyseisen perheen äiti menee parturiin ja                 lenkille. Menin sinne sitten tänään kuudelta. Perheen äiti sanoi että ei kolmea tuntia enempää mene sai ajan hyvin aamuselle , olin selvä jne. Sitten siinä puoli kymmenen aikaan ihmettelen miksi ei oo tullu vielä noo leikitään ja rakennellaan majoja vielä kun ei oo tullu. Sitten yheltätoista naikkonen saapuu pihaan ja tulee sieltä kaikkien popin,zaran,marimekon ja kaikkien *kalliiden* kauppojen pussit kädessä ja on joo oli niin hyvät alemyynnit että piti käydä shoppailee , olin okeeeii.... .EI PAHOTELLUT ETTÄ ON KAKSI TUNTIA MYÖHÄSSÄ EDES. sitten siinä kerron miten o mennyt sitten sanon että oon ottanu aina muiden perheiden ku oon käyny hoitamassa ni sellasta viittä euroa tunnilta , ku yritin vihjata että palkanmaksunaika :D sit se äiti sannoo että aijjaa emmä sulle mitään rahaa aatellu antaa kun sä kummiskin vaan tulit leikkimää näiden kanssa ja teit ruokaa. Sit kyl olin sillee ajattelin mielessäni että kuka hiton 16vuotias herää viideltä aamusta polkee 5km leikkimää lastenkanssa (ps.lastenkanssaleikkimisessä ei oo vikaa ) , tekee ruokaa , on kaksituntia ylimäärästä eikä vanhempi soita . Lähdin siitä vaa toivottamalla lapsille kivaa päivää ja kaikkee . Mut siis jääi kyllä vähän ikävä maku suuhun , ymmärrettävää ois jos joku heidän mummos hoitas niitä, mut kukin tavallaa, tekisittekö ite noin?

T: 16vuotias tyttö helsinkistä 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän olisi pitänyt sopia ensin, että lastenhoito ei ole ilmaista vaan maksullista. Nimittäin toiset hoitaa ilmaiseksi kavereiden tai tuttavien lapsia. Jatkossa sovit maksun etukäteen ja myös, jos myöhästyy niin niistä tunneista maksetaan. Ajattele niin että sait tästä opetuksen kantapään kautta ja otat opiksesi. Itse hoidin kerran kaverin lasta ja en todellakaan olisi maksua ottanut. Siksi on aina sanottava, että maksusta hoidan ja tuntipalkka. Tosi moukka oli tämä täti, kun teinit ei kyllä ilmaiseksi hoida.

Vierailija
22/23 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 22:24"]

Mä ihmettelin et miten kukaan lähtee kuudelta aamulla parturiin ja jonnekin kaupoille? Eihän ne ole edes auki.

[/quote]

Eipä ennen yhdeksää aukea oikein mikään....moni paikka vasta klo 10. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi lapsenvahtia tarvittiin klo 6 aamulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi