Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset miehet eivät ole herrasmiehiä?

Vierailija
05.07.2013 |

Viesti on pakollinen

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen perusteella AP yleistää taas asioita?? Kyllä minä ole aina ollut herrasmies ja niin myös muut kaverini

Vierailija
62/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 07:39"]

Avaan yleensä oven jos nainen tulee perässä, mutta koskaan ei kuulu kiitosta. Miehiltä kuulee kiitoksen. En yhtään ihmettele ettei naisia huomioida enempää tuntemattomien taholta. Enkä avaa ovea tehdäkseni vaikutuksen johonkin pimuun vaan kaiken ikäisille naisille.

[/quote]

Kyllä minun mies on sellainen herrasmies ettei paremmasta väliä. Täällä ilmeisesti naisille ei kelpaa mikään ja aina löytyy valituksen aihetta. Mikäpä auttaa ongelmaan jossa on aina jotain vikaa ? : d

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisten aiheiden tekijät ja aloituspostaajat ovat monesti asioita yleistäviä siiderivalaita tai muuten vain tyhmiä ?

Vierailija
64/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 15:52"]

Koska suomalaiset naiset on rumia ja lihavia lehmiä, ei niitä tarvitse kohdella hyvin. Herrasmiehet on prinsessoja varten, ja niitä ei tästä maasta löydy.

... Sanoo joku varmaan kohta.

[/quote]

Tuon minä suurinpiirtein ajattelinkin sanoa. Herrasmiesmäisyyden puuttuminen on vastareaktio naisten käyttäytymiselle. Jos suomalaisnaiset olisivat naiseellisia, niin silloin niitä yrittäisikin kosiskella herrasmiesmäisesti. Mutta eihän niihin viitsi kuluttaa energiaansa kun ovat niin tympeitä.

Vierailija
65/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 07:39"]

Avaan yleensä oven jos nainen tulee perässä, mutta koskaan ei kuulu kiitosta. Miehiltä kuulee kiitoksen.

[/quote]

Naiset ovatkin valitettavan usein liikkeellä asenteella "minulla on oikeus olla sanomatta kiitos". Veikkaan, että ennen vanhaan moinen ei olisi tullut kuuloonkaan. Nuoret miehet, juuri ne hupparipäänylipojatkin, useimmiten murahtavat jotakin. Tulkitsen sen miesten väliseksi kiitokseksi. Mikä naisten taholta tulee tulkita kiitokseksi?

[/quote]

Asenne on että kiitosta ei heru eikä vastapalveluksia tai kehuja miehille ja sitten valitetaan kun ei niitä tekojakaan käy. Toimii se suu ja käytöstavat toiseenkin suuntaan!!!!

Vierailija
66/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen herrasmiehen tappoi hajareisin kaljapäissään istuva ja vittua huuteleva lähiöämmä. Keskivertonaiset eivät osaa ottaa vastaan herrasmiesmäisyyttä, tyytyköön siis keskivertomiehiin, tai sen alle.

"Herrasmies  ei koskaan loukkaa ketään tahattomasti"

Vierailija
67/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on täsmälleen yhtä juntti kuin suomalainen nainen, turha tästä on vääntää suuntaan tai toiseen.

Vierailija
68/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 07:59"]

koska tasa-arvo

[/quote]

Tosiaan, vaikea olla herrasmiesmäinen jos pitää kilpailla verissäpäin samoista työpaikoista naisten kanssa

Vierailija
69/73 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset että toimii se suu ja käytöstavat toiseenkin suuntaan!!!!

Vierailija
70/73 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
71/73 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko suominaiset sitten ladyja tai whatever?

-naisimmeinen-

Vierailija
72/73 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella vähän herrasmiehiä ehkä, mutta täällä on todella vähän myös hyväkäytöksisiä leidejä. Suomalaisuudessa istuu todella syvällä joku sisäänrakennettu törkyturpaisuus ja yleinen hienotunteisuuden puute.

Vierailija
73/73 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä muutama on suomessakin! Tänään olin menossa kotiin ja ulko-oven edessä oli mies juuri menossa sisään (kerrostalossa siis asun) ja mies huomaa minun tulevan samaan rappuun. Äkkiä pyörähtää takaisin ja pitää minulle ovea auki, hymyilee ja sanoo moi. Hymy tuli väkisinkin huulille ja kiitin miestä.

Siitä tuli oikeasti tosi hyvälle tuulelle ja jätti hymyn huulille loppuillaksi :) ne on ne pienet teot ja asiat jotka tekevät onnellisiksi, näitä lisää! Terv 19 nuori nainen