Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko intiimisuhteen muutos pelkäksi kaverisuhteeksi?

Vierailija
30.07.2020 |

Onko kellään hyviä kokemuksia asiasta? Tykkään hauskasta seurasta ja sitä voisi olla jatkossakin mutta ilman seksiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Joko joskus lipsahtaa tai sitten toisella särkyy sydän.

Vierailija
2/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Pysyttiin eksän kanssa hyvinä kavereina kolme vuotta eron jälkeen. Sitten yhteys katkesi, kun uusi naisensa kielsi kaiken yhteydenpidon.

Vierailija
4/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
5/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naimisiin. Sillai onnistuu. Helposti.

Vierailija
6/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä onnistuisi minulta.

Vierailija
7/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ex ollaan hyviä ystäviä. Oltu jo monta vuotta.

Vierailija
8/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän onnistuneitakin tapauksia mutta yleensä ei.

Vierailija
9/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se onnistuikin niin pitkään kunnes jompikumpi löytää toisen.

Itse en ainakaan hyväksyisi mieheltä ystävyyttä johonkin entiseen seksisuhteeseen. Enkä kyllä varmaan itsekään kokisi tarpeelliseksi kaveerata entisen panokaverin kanssa jos joku oikea tulee kuvioihin.

Vierailija
10/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun ex ollaan oltu parhaat ystävät kauan. Mutta eron syykin oli paljolti se että kaikki seksuaalinen kipinä loppui, eli oltiin kuin veli ja sisko. Molemmilla on nykyään uudet puolisot ja silti ollaan hyviä kavereita. Mitään vetovoimaa intiimipuuhiin ei ole, tuntuisi yhtä oudolta ajatukselta kuijn tosiaan veljensä tai isänsä kanssa sellaista.

Vierailija
11/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut pelkkää kaveruutta ja seksiä ilman ihastumisen/rakastumisen tunteita, niin onnistuu.

Vierailija
12/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onnistunut. Seksisuhde muutettiin kaverisuhteeksi, kun mies alkoi tapailla romanttisessa mielessä toista naista.

Vierailija
13/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä te olette siitä seksistä saaneet, jos sen loppuminen ja miehen/naisen aloittaminen toisen kanssa on niin ok, ja ystävyys neutraalia. Kuulostaa, että seksi on ollu niin yhdentekevää ja tylsää, että sama kun olis jättänyt tekemättä. Mutta kyllä kai jotkut nauttii siitä naulaamisesta ihan muuten vaan, itse en viitsisi.

Vierailija
14/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ei vaan hankkisi uutta kaveria, kenen kanssa ei panoja ole ollut?

Itsellä aina välillä on ollut tilanne, että kaverimiehelle olisi kelvannut seksi. Mutta näitä on hyvä välttää sen takia, ettei mene jotenkin oudoksi, tai uusi kumppani ei hyväksy menneitä jne.

Vierailija
15/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Se toinen jää kaveriksi yleensä vain sen takia, että saisi sinut lämpeämään uudestaan. Yhteydenpito loppuu sitten, kun saadaan uusi heila ja syyksi sanotaan ettei uusi halua että pitää yhteyttä, vaikka oikeasti ei ole enää tarvetta yhteydenpitoon seksin tullessa muualta. Hae seurasi muualta äläkä anna toiselle turhia toiveita.

Vierailija
16/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän