Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen elämäntilanteesi oli 25-vuotiaana?

Vierailija
05.07.2013 |

Mielenkiinnosta kyselen. Kai tässä jotain pientä ikäkriisiäkin jo pukkaa, vaikkei todellakaan pitäisi murehtia tässä iässä - ei tietysti milloinkaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toisen lapsen ja menimme miehen kanssa naimisiin. Siinä sivussa rempattiin asuntoa.

Eli sellaista normaalia perhe-elämää eleltiin =)

Vierailija
22/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana sairastuin sain suoritettua opintoni loppuun. N. vuotta aiemmin olin sairastunut ms-tautiin ja näin tulevaisuuteni melko synkkänä ja toivottomana.

Sain koulutustani vastaavan työn, mutta en edes uskaltanut ajatella oman asunnon ostamista (asuin vuokrayksiössä) tai perheen perustamista. Parisuhdemarkkinoilla koin itseni huijariksi, koska en ollutkaan terve vaikka siltä näytin. Lisäksi pelkäsin vammautuvani vaikeasti lähivuosien aikana.

Pelkoni eivät onneksi ole toteutuneet, ja elän nyt nelikymppisenä ihan tavallista perheenäidin elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eronnut sinkku, tosi köyhä ja yksinäinen. Lapsia ei ollut vaikka olin toivonut (silloin kun olin parisuhteessa)  ja keskenmeno oli takana. Sairaslomalla, eivätkä opinnot edenneet, asuin vuokralla. Työkokemustakin oli vain hanttihommista...Mutta hitaasti tilanne parani.

Vierailija
24/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eronnut sinkku, tosi köyhä ja yksinäinen. Lapsia ei ollut vaikka olin toivonut (silloin kun olin parisuhteessa)  ja keskenmeno oli takana. Sairaslomalla, eivätkä opinnot edenneet, asuin vuokralla. Työkokemustakin oli vain hanttihommista...Mutta hitaasti tilanne parani.

Vierailija
25/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri mennyt naimisiin, pari vuotiaan lapsen kanssa vielä kotona, vailla vakituista työpaikkaa. Asuttiin rivitalossa kaupungin vuokra-asunnossa, haaveillen omasta talosta.

En valita tuosta ajasta. Mukava ikä. Ei liian nuori, ei liian vanha. :)

Vierailija
26/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa, tukevasti raskaana, vakituinen hyväpalkkainen työ, elämä oli tasaista ja ihan mukavaa.

Vierailija
27/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin edellisen vuoden aikana valmistunut yliopistosta, saanut vakiviran, mennyt naimisiin ja ostanut ensiasunnon. Lapsia ei vielä ollut.

Vierailija
28/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli avomies (7-v suhdetta takana silloin) lapsi, koira, yhteinen asunto(laina myös :)) Vakituinen työ, toinen lapsi tulossa..

Vierailija
29/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa olin ja asuttiin toista vuotta ulkomailla. Matkusteltiin sieltä käsin paljon ja samalla suunniteltiin tulevan talomme piirustuksia. Eka lapsi ilmoitti tulostaan ja asuimme hetken Suomessa ennenkuin muutimme uudelleen ulkomaille. Kaikki samana vuonna kun olin 25 vuotias.

Vierailija
30/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi vuotta sitten valmistunut, asuin omassa asunnossani ilman velkaa (ei peritty, eikä vanhempien maksama, vaan ihan itse ostamani). Työskentelin koulutustani vastaavassa vakiduunissa. Seuraavana vuonna tapasin nykyisen mieheni, irtisanouduin ja muutin hänen perässään toiseen kaupunkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän