Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa minua itsestäänselvyytenä pitävän miehen varpailleen?

Vierailija
30.07.2020 |

Olettaa, että se olen minä joka tulee hakemaan läheisyyttä. Hänen "tulen kotiin tunnin päästä" on EHKÄ. Tuo kaverinsa kylään kun haluaa.

Ajattelin vain ruveta itse käymään missä ja milloin huvittaa. Lupailen jotain sinne päin. Rahaa käytän itseeni miten haluan poissulkien talouden pakolliset menot. Ei mitään ylimääräistä läheisyyttä taholtani, hakekoot itse. Panostan itseeni ja elän omaa elämääni. Ihmetelkööt sivusta sitä :D

Muita ehdotuksia? Miehelle ei näemmä saa olla suhteessakaan liian "helppo".

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei saa näyttää suhteessa liikaa rakastavansa. Saavat yliotteen ja alkavat kohdella huonosti. Näin se kai menee. Ap

Vierailija
2/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan myös opiskelut ja olen siellä illat. Kotona vain ne ajat kun en ole töissä tai koulussa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman vaimolleni eli aloin käyttää omia tienestejäni itseäni varten. Vaimo otti ja jätti.

Vierailija
4/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein saman vaimolleni eli aloin käyttää omia tienestejäni itseäni varten. Vaimo otti ja jätti.

Parempi sekin kuim katsoa tuota. Ap

Vierailija
5/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelaat jotain lapsellisia pelejä? Ole ennemmin yksin. Ai niin, se yksinolo on niiiiin kauheeta.

Vierailija
6/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollain urpolla taas ongelmat. Ketään ei kiinnosta missä sä meet tai opiskelet. v*tun idiootti. :D 

Vierailija
7/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on tosi voimaantunut, mussutan just pizzaa. Mitat on 150cm ja 140kg. Ihmetelkööt mies sitä :D

Ap

Vierailija
8/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isot kattilankannet ja täräytä niillä sellainen paradoksaali interventio. Yllätä uudella asulla. Tee kaikki toisin kuin ennen. Ignooraa kokonaan kokeeksi päiväksi. Jne jne. Osta skeittilauta.

Vierailija
9/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo hyvää viskiä ja laita keittiön yläkaappiin.

Vierailija
10/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo hyvää viskiä ja laita keittiön yläkaappiin.

Vierailija
11/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen tennarin sisäpohjiin nastat pystyyn vaikka kaksipuolisella teipillä. Kantapäähän. Eiköhän ole aika äkkiä varpaillaan.

Vierailija
12/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet on vaikeita qusipäiden kanssa. Selvästi äijä pitää sinua itsestäänselvyytenä. Älä ole sellainen, pakota se epävarmuuteen. Eli jätä se.

Vierailija
13/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä sika. Jätä sika. Korkkarit kattoon

Vierailija
14/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki perseeseen saastaiselle äijälle.

Vierailija
15/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa asunnon ikkunoiden alaosat mustalla kontaktimuovilla 180 cm korkeuteen, ja kysy mitä näkyy ulkona.

Vierailija
16/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lattialämmitys täysille.

Vierailija
17/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

painumalla helvettiin kiusaamasta ukkoa tällaisilla asioilla.

Hanki ap apua

Vierailija
18/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa kuin ap. Miesystävä perunut samana päivänä viisi sovittua näkemistä, sekä yhteisen kesälomamatkan. En tiedä, eikä minua edes kiinnosta onko hänellä joku toinen vai ei, mutta kyllä tässä alkaa ikääntymään jo ennen aikojaan, jos ei saa edes s****iä.

Vierailija
19/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sen tennarin sisäpohjiin nastat pystyyn vaikka kaksipuolisella teipillä. Kantapäähän. Eiköhän ole aika äkkiä varpaillaan.

Haha, kuolen nauruun:DDD

Vierailija
20/20 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jättämällä tuollaisen miehen. Sen jälkeen se tulee raapimaan oveasi kun ei pärjääkään yksin. Mene vaikka pariksi päiväksi jollekin kaverilla tai sukulaiselle jos et pysty jättämään.