Miten saa minua itsestäänselvyytenä pitävän miehen varpailleen?
Olettaa, että se olen minä joka tulee hakemaan läheisyyttä. Hänen "tulen kotiin tunnin päästä" on EHKÄ. Tuo kaverinsa kylään kun haluaa.
Ajattelin vain ruveta itse käymään missä ja milloin huvittaa. Lupailen jotain sinne päin. Rahaa käytän itseeni miten haluan poissulkien talouden pakolliset menot. Ei mitään ylimääräistä läheisyyttä taholtani, hakekoot itse. Panostan itseeni ja elän omaa elämääni. Ihmetelkööt sivusta sitä :D
Muita ehdotuksia? Miehelle ei näemmä saa olla suhteessakaan liian "helppo".
Kommentit (20)
Aloitan myös opiskelut ja olen siellä illat. Kotona vain ne ajat kun en ole töissä tai koulussa. Ap
Tein saman vaimolleni eli aloin käyttää omia tienestejäni itseäni varten. Vaimo otti ja jätti.
Vierailija kirjoitti:
Tein saman vaimolleni eli aloin käyttää omia tienestejäni itseäni varten. Vaimo otti ja jätti.
Parempi sekin kuim katsoa tuota. Ap
Miksi pelaat jotain lapsellisia pelejä? Ole ennemmin yksin. Ai niin, se yksinolo on niiiiin kauheeta.
On jollain urpolla taas ongelmat. Ketään ei kiinnosta missä sä meet tai opiskelet. v*tun idiootti. :D
Olo on tosi voimaantunut, mussutan just pizzaa. Mitat on 150cm ja 140kg. Ihmetelkööt mies sitä :D
Ap
Ota isot kattilankannet ja täräytä niillä sellainen paradoksaali interventio. Yllätä uudella asulla. Tee kaikki toisin kuin ennen. Ignooraa kokonaan kokeeksi päiväksi. Jne jne. Osta skeittilauta.
Laita sen tennarin sisäpohjiin nastat pystyyn vaikka kaksipuolisella teipillä. Kantapäähän. Eiköhän ole aika äkkiä varpaillaan.
Ihmissuhteet on vaikeita qusipäiden kanssa. Selvästi äijä pitää sinua itsestäänselvyytenä. Älä ole sellainen, pakota se epävarmuuteen. Eli jätä se.
Teippaa asunnon ikkunoiden alaosat mustalla kontaktimuovilla 180 cm korkeuteen, ja kysy mitä näkyy ulkona.
painumalla helvettiin kiusaamasta ukkoa tällaisilla asioilla.
Hanki ap apua
Mietin samaa kuin ap. Miesystävä perunut samana päivänä viisi sovittua näkemistä, sekä yhteisen kesälomamatkan. En tiedä, eikä minua edes kiinnosta onko hänellä joku toinen vai ei, mutta kyllä tässä alkaa ikääntymään jo ennen aikojaan, jos ei saa edes s****iä.
Vierailija kirjoitti:
Laita sen tennarin sisäpohjiin nastat pystyyn vaikka kaksipuolisella teipillä. Kantapäähän. Eiköhän ole aika äkkiä varpaillaan.
Haha, kuolen nauruun:DDD
Ap jättämällä tuollaisen miehen. Sen jälkeen se tulee raapimaan oveasi kun ei pärjääkään yksin. Mene vaikka pariksi päiväksi jollekin kaverilla tai sukulaiselle jos et pysty jättämään.
Miehelle ei saa näyttää suhteessa liikaa rakastavansa. Saavat yliotteen ja alkavat kohdella huonosti. Näin se kai menee. Ap