Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen mies mielestäsi kehityskelpoinen?

Vierailija
05.07.2013 |

En tiedä miten mieheni aivot toimivat, mutten ole tavannut samanlaista kummajaista koskaan. Minulla on tapana kutsua miestäni hulluksi tohtoriksi, tämä siis inside-läppää, mutta mielestäni osuvaa. Hän on siis insinööri, ja oikein erityisen paatunut sellainen. Täysin stereotypian mukainen, eli mielikuvitukseton ja kiinnostunut VAIN omasta alastaan.

Tavatessamme mies ei erottanut kartalta Etelä-Amerikkaa ja Afrikkaa, kun ne ovat niin samanmuotoisia. Tämä varmaan kertoo kaiken tarvittavan siitä, mikä on ollut suhteemme ongelmana? Miestä ei siis koko elämänsä aikana ole kiinnostanut mikään muu ollenkaan, kuin alansa. Ja siinä onkin tosi hyvä, joten ei hän tyhmäkään voi olla. Joka tapauksessa, vaikka mies on kultainen eikä hän puheissaan paljasta itseään mitenkään sivistymättömäksi, niin tämä kapea-alaisuus on jotain todella outoa. Minä olen puolestani ala-asteen opettaja (opiskelin alaa tutustuessamme), joten tuossapa on ollut hyvä "projekti", ja mies onkin tyytyväinen yleissivistyksensä parantumiseen.

Joka tapauksessa pidän miestäni vähän outona. Olisiko kukaan teistä ottanut tällaista miestä? Hän on siis aivan ihanan huomaavainen, empaattinen, suvaitsevainen, rakastava, ja myös lahjakas. Se lahjakkuus vain painottuu täysin hänen alaansa ja kieliin, joita on ihme kyllä opetellut itse (ja vaikka on opiskellut ranskaa, ei hän Ranskan lisäksi tiennyt yhtään tiettyä maata missä ranskaa yleisesti puhutaan).

Ps. Olen kirjoittanut aiheesta aiemmin, ja tulin silloin voimakkain sanakääntein syytetyksi siitä että kirjoitan asiasta "koko ajan", mutta vakuutan että tämä on av-historiani aikana tasan toinen ketju jonka minä aloitan tästä aiheesta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiikia assit ei ole samanlaisia, osa menestyy hyvin työssään ja on naimisissa jne.

Vierailija
22/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:51"]

IKÄ?

[/quote]

29

Ap

Vierailija
24/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista te suosittelisitte miehille kehityskelpoisena tapauksena?

Esim. minulle?

Tero

Vierailija
25/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huomaavainen, empaattinen, suvaitsevainen, rakastava....luettelit. Mikä tuosta mielestäsi puuttuu?

Vierailija
26/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:04"]

Esim. minulle?

Tero

[/quote]

No vaikka joku Aihevapaalainen?

Vierailija
27/27 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:04"]

Esim. minulle?

Tero

[/quote]

Ota palsta mamma, siinä ainakin riittää kehitettävää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi