Jyväskylässä järjestettiin tänään tissiprotesti paljaiden rintojen puolesta
Missä olit silloin?
https://www.ksml.fi/sjl/Tissiprotesti-Tuomioj%C3%A4rvell%C3%A4-%E2%80%9…
Kommentit (46)
Siellä ei taida koskaan olla viehättävän näköisiä naisia paljastelemassa.
Töissä. Mutta hyvä että protestoivat, jos miehet saavat kulkea ilman paitaa niin sitten naistenkin pitää saada, samat oikeudet kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Töissä. Mutta hyvä että protestoivat, jos miehet saavat kulkea ilman paitaa niin sitten naistenkin pitää saada, samat oikeudet kaikille!
Jos tissit on naisen se juttu, niin miehillä se on alempana. Milloin miehet marssilla ilman housuja?
Jos se anta miehille oikeuden kuljeskella ilman paitaa niin en osallistu.
t. tissikäs
Tällaiset protestit on just mun mieleen ja kovasti.
t. sovinistisika
Saivatko miehet osallistua myötätunnosta?
Miten niin järjestettiin tänään? Tuossahan sanotaan selvällä Suomen kielellä, että lauantaina järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Saivatko miehet osallistua myötätunnosta?
En minä ainakaan tunne mitään myötätuntoa tuollaista saunatissien esittelyä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tissit on naisen se juttu, niin miehillä se on alempana. Milloin miehet marssilla ilman housuja?
Ei kun pillu.
Olin siellä vedessä kauempana rannasta, periskooppi pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman liivejä. Liivit vois virittää sormien väliin ja laukoa kuuhun.
Miksi suurinosa tuon kuvan ihmisistä on miehiä?
Mielelläänhän noita paljaita rintoja katselee :)
M52
"Kaikki ovat Halkosaaren mukaan tervetulleita protestoimaan, ja kannustamaan voi mennä, vaikka ei itse halua riisuuntua."
Jaahas. No voisihan sitä käydä viikonloppuna katselemassa nuorten naisten paljaita tissejä. Räähähää!
M53
Jospa sieltä tämmöinen timmi hopeakettu saisi simpsakan tytsyn :)
M58
Tekemässä töitä. Vois tissiprotestoijatkin kokeilla joskus.