Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Söimme nauravia nakkeja, uusia perunoita klo 21.30 päivälliseksi
04.07.2013 |
Lapsi kuurasi perunat ja teki nakit nauraviksi. Minä paistoin nakit. Lisäksi avomaan kurkkua ja pikkuisia luumutomaatteja. Olen kuumeessa ja jäi tämän päivän syömingit vähän aikataulusta jälkeen. No, ei ole kukaan pyörtynyt nälästä, lapsi kävi hakemassa leipää kaapista välillä... Mies tuli töistä vasta vähän jälkeen yhdeksän.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa