Kreikanmatkaajat, mikä on ollut kivoin matkakohde?
Ja miksi? Erityisesti kaipaan kokemuksia lapsiperheiltä, joilla kouluikäisiä lapsia.
Kommentit (26)
Ääni Kreetalle täältäkin! Kaunista luontoa tuolla ja lisäksi rantaviivaa riittää. Hania on kiinnostava kaupunki ja lomakohteissa on mistä valita. Esim. Platanias on täynnä ravintoloita ja hotelleja, hiljaisempaa menoa löytyy Malemesta ja Geranista.
Olemme olleet Rodoksella (ixiassa) ja Kreetalla (platanias).
Molemmat reissut olivat todella kivoja.
Korfun agios gordios oli ihanan rauhallinen ja pieni paikka. Luonto ja rannat kauniita.. :)
Olen käynyt Rhodoksella, Kreetalla, Kyproksella ja Korfulla. Korfu on näistä jäänyt parhaimpana mieleen, koska kyseessä oli häämatkamme ja todella hieno hotelli. Lasten kanssa Kreikkaan matkustamisesta ei ole kokemuksia, mutta sanoisin, että Rhodos on sellainen "helppo" kohde lapsiperheille. Siellä esim. Ixia tai Faliraki kohteina. Tai sitten Kreetalla Hanian lähettyvillä olevat kohteet.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:04"]
Kypros EI ole yksi kreikan saarista vaan oma itsenäinen maansa!!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:02"]
Mun suosikki on Kefalonia! Ja olen käynyt Rodoksella, Korfulla, Lefkasilla, Kyproksella ja useassa paikassa manner-Kreikassa esm. Thessalonikissa ja Igoumenitsassa. Kreetalla en ole koskaan ollut ja jostain syystä se paikka ei houkuttele ollenkaan...
[/quote]
[/quote] Tiedän kyllä tuon että on oma maansa, olenhan siellä käynytkin...
Kypros EI ole yksi kreikan saarista vaan oma itsenäinen maansa!!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:02"]
Mun suosikki on Kefalonia! Ja olen käynyt Rodoksella, Korfulla, Lefkasilla, Kyproksella ja useassa paikassa manner-Kreikassa esm. Thessalonikissa ja Igoumenitsassa. Kreetalla en ole koskaan ollut ja jostain syystä se paikka ei houkuttele ollenkaan...
[/quote]