Milloinkas köyhä perhe pääsee kellimään hotellin lakanoihin?
Kommentit (42)
No ei tuo nyt mitenkään paljon ole. Köyhä perhe pääsee sinne sitten kun käyvät koulunsa uudestaan - ja tällä kertaa kunnolla. Hankkivat sitten sellaiset ammatit missä tienaa niin paljon että on tuohon varaa. Kuten kaikki ne ovat tehneet joilla on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Hotellit vaan lisää airbnb:n suosiota näillä ufohinnoillaan.
Käytän kyllä itsekin matkoilla airbnBtä, koska en ole mikään rikas. Mutta toki tiedostan, että myös tämä valintamme osaltaan aiheuttaa hotellihintojen korottamista.
Vierailija kirjoitti:
Lomakylä Kultahiekat, 25e/yö
Emme halua keskustan ulkopuolelle. Haluamme hotellin. Turha luulla muuta!
AP
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt mitenkään paljon ole. Köyhä perhe pääsee sinne sitten kun käyvät koulunsa uudestaan - ja tällä kertaa kunnolla. Hankkivat sitten sellaiset ammatit missä tienaa niin paljon että on tuohon varaa. Kuten kaikki ne ovat tehneet joilla on varaa.
Minkä koulun käynyt onkaan näin fiksun oloinen ihminen ?
Nojaa, mä en oo köyhä mutta ei tulis mieleenkään maksaa noin paljon. Ei tosin edes haittaa, kotona on kivempaa😁
Helsingissä voi yöpyä halvemmallakin. Sokos hotel Helsinki 95euroa/ 2 henk huone/ yö. Aamiainen kuuluu hintaan.
Just eilen katsoin.
Mistä lähtien köyhillä on ollut asiaa hotelleihin? Se on luksusta, ei perusarkea. Köyhät kuuluu hikisiin mökkeihin.
Sitten, kun hankkivat tarpeeksi rahaa. Milloin keskituloinen pääsee lentämään yksityislentokoneella? Onko oikein, jos ei pääse?
245 euroa oli Hotel Kämpin huone ensi perjantaille, kun katsoin pari viikkoa sitten. Kalastajatorpalle olisi saanut huoneen 125 eurolla.
Eli opettele googlaamaan paremmin tai käytä hotels.comia
Terkkuja vaan hotellista! Just kellin sängyllä. Aika tiukka työkevät ja myös kesä takana. Toki rahaakin kertyi. Köyhä pääsee hotelliin tietääkseni aivan samalla kaavalla kuin muutkin. Tiukka pingotus ensin pääsykokeissa ja opiskeluissa, sitten hyvä työ, hitokseen hommia ja lopulta palkan kanssa hotelliin.
Itkuntuhruiset silmät ja suu napsaa. Pökräsitte.
Hotellien lakanat ovat todella epähygieenisiä! Miettikää sitä
Me päästään parin viikon päästä. Olen säästänyt.
Jos ei ole rahaa, pitää pysyä kotona. Niin minäkin teen tällä hetkellä, ja säästän rahaa matkustamiseen, vaikka en köyhä olekaan. Ystäväperhe/4hlöä yöpyi meillä Helsingissä ja me vastaavasti saimme viettää pitkän viikonlopun heidän mökillä nauttien heidän vieraanvaraisuudesta.
Helsingin hotellien täyttöaste on huono tällä hetkellä, joten edullisempiakin varmasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien köyhillä on ollut asiaa hotelleihin? Se on luksusta, ei perusarkea. Köyhät kuuluu hikisiin mökkeihin.
Mökki Yyterissä 95e/yö....
Minä köyhä olen mökkeillyt, uinut järvessä, välillä lekotellut kylpytynnyrissä. Tällaista on yli 30v työttömänä olleen elämä.
Scandic Park, juuri pari vuotta sitten remontoitu hyvä hotelli ensi yöksi 111 euroa, 2 aikuista + 2 lasta, joista nuorempi vanhempien vuoteessa. Neljännen vuoteenkin saa 10 eurolla.
Hotellit vaan lisää airbnb:n suosiota näillä ufohinnoillaan.