Mitä mieltä olette iltaruoastani?
Keitin nuudeleita, porkkanoita, kaalia ja herneitä, ja sitten paistoin ne pannulla, johon lisäsin loppuvaiheessa kananmunan, pinjansiemeniä ja mausteeksi soijaa.
Lisukkeena on meloni-tomaatti-oliivisalaattia, kastikkeena itsetehty vinaigrette.
Lisäksi on parin ruokalusikallisen verran eilistä jauhelikastiketta, jossa on tuoreita herkkusieniä ja sipulia ja jonka tein voihin ja kermaan.
Ruokajuomana vettä. Miltä kuulostaa?
Kommentit (8)
Perus arkimössö. Varmaan ihan ok ateria, vaikka en itse nuudeleita söisikään. Riippuu määristä.
Hyvältä kuulostaa, mäkin yhdistelen jämiä uusiin ruokiin :)
Perusarkimössö? Ekalla vastaajalla varmaan näin :D
Ihme sotkua. Soijat ja siemenet ja kermat ja hedelmät sekaisin, ei kuulosta hyvältä. Liikaa aineksia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:15"]
Ihme sotkua. Soijat ja siemenet ja kermat ja hedelmät sekaisin, ei kuulosta hyvältä. Liikaa aineksia.
[/quote]
Niin siis tuo ensimmäinen oli ihan peruswokki, minun mielestäni :) Eilisen kastikkeen jämät otin lautaselle kun en tahdo minkään menevän hukkaan.
Mössöä kyllä oli.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:20"]
[/quote]
Niin siis tuo ensimmäinen oli ihan peruswokki, minun mielestäni :) Eilisen kastikkeen jämät otin lautaselle kun en tahdo minkään menevän hukkaan.
Mössöä kyllä oli.
ap
[/quote]
Wokkia oli joo, mutta pilalle menee kun siihen pitää lisätä jotain salaattia, saati sitten kerma-jauhelihakastiketta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:20"]
[/quote]
Mössöä kyllä oli.
ap
[/quote]
Wokkia oli joo, mutta pilalle menee kun siihen pitää lisätä jotain salaattia, saati sitten kerma-jauhelihakastiketta.
[/quote]
En minä niitä kaikkea sekaisin syönyt :D Salaatin syön muuten aina viimeiseksi, siitä jää jotenkin kiva olo.
ap
Syö se salaatti ensin :)
Mut joo, ei kait tuossa mitään vikaa ole, jollei kärsi mistään, niinku läskeisstä :)