Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jutellut eräässä deittisovelluksessa kohtaamani viehättävän japanilaisen naisen kanssa

Vierailija
30.07.2020 |

Noin parin viikon ajan. On ollut mukavaa, ja pidän hänestä. En voi kuitenkaan sanoa olevani syvästi ihastunut.
Hän on kaunis ja todella nuoren näköinen, vaikka on 34. Saman ikäinen kuin minä

Tänään hän kysyi että saako kysyä jotakin. Ja kun annoin luvan, hän kysyi että voinko antaa hänelle vauvan.
Hän siis haluaisi että saatan hänet raskaaksi kun hän tulee käymään Suomessa joskus koronan jälkeen. Hänen ystävänsä asuu suomessa suomalaisen miehen kanssa
Kysyin että eikö ole melko aikaista, ja mitä jos juttumme ei otakaan tuulta alleen...ja sitten hän olisi raskaana minulle.
Hän sanoi että ei se haittaisi....Hän sanoi olevansa jo sen ikäinen että haluaa lapsen. Itse olen siis täysin suomalainen geeneiltäni.

Olenko täysin hullu kun osa minusta tuntee halua lähteä mukaan tuohon? Onko tämä jotain primitiivistä alitajuntaa, että mies haluaa levittää siementään?

Minulla itselläni ei ole lapsia, mutta olen kyllä seurustellut naisen kanssa jolla on.

Voiko tämä kostautua minulle pahemman kerran jollain tavalla, jos lähden mukaan tähän?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanittarilla on todella tiukat ja ihanat pimpsat. Ja myös karvat tallella. Nuuh! Örgh! Ruisk! Aahh!!

Vierailija
22/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/28 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla itselläni ei ole lapsia...." aloituksessa. Vähän myöhemmin lisäinfoa... "Olen aiemminkin saattanut naisen raskaaksi...".

Vierailija
26/28 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöki sitten sitä eukkoa kuulosuojaimet päässä, ettei kitinä ja huuto vie kuuloa.

Vierailija
27/28 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haluat lapsesi pysyvän suomessa ja myös kontaktin tyttoosi / poikaasi? Minun lapsia ei viedä. Lapsi voi olla kiva tyyppi

Vierailija
28/28 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että pyydät kuvia hänen kotiseudustaan ja kuvia, mitä hän juuri tänään tekee. Kysele perheestä ja milloin hän on ajatellut, että luovutat siittiöt. Ja millä tavoin.Keskustele aiheesta suoraan ja mene juttuun täysillä mukaan. Jos hän  on aito ihminen hän vastaa sinulle harkiten ja ajan kanssa. Kysy myös, miten hän on ajatellut toteuttaa sen käytännössä.

Mielestäni kyse on huijauksesta. Siihen ei auta, vaikka olisit kuinka kokenut. Idea on koukuttaa turhamaisuutta kutkuttavilla ehdotuksilla ja jutuilla, joten ole varovainen. Huijarit toimivat juuri tuolla tavoin. Koeta myös etsiä naisen kuvaa netistä onko kyse todellakin hänestä, jonka kanssa kirjoitat.

Huijareita on tosi vaikea huomata ja niihin lankeaa ihan fiksutkin  ihmiset. Silloin kun asia tuntuu mahdottomalta se todellakin on juuri sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi