En ole koskaan luottanut ihmiseen joka on ”kiltti” tai hymyilee aina. En usko, että kukaan on täysin rehellinen jos on ulkoapäin tällainen. Ennemminkin ihminen salaa jotain..
Sen takia rakastan Donald Trumpia, koska hän ei ainakaan ole jatkuvasti hymyilevä kiltti vätys vaan pitää omia ja kansalaistensa puolia. Siksi WHO ja Paris Agreement kaltaiset hoaxit sai kokea hyvän johtajan antaman makoisan potkaisun persaukselle.
Esimerkkinä Obama antoi korkeimpia kunniamerkkejä tällaiselle "maailman ilkeimmälle" ihmiselle...
https://www.is.fi/viihde/art-2000006586331.html
Kun Trump antaa korkeimpia kunniamerkkejä veteraaneille ja todellisille sankareille.
Se kertoo paljon siitä kehen voi luottaa.
Älä koskaan luota ihmiseen joka on jatkuvasti ”kiltti” tai hymyilee aina.
Kommentit (19)
Tämä on huomattu. Sain pakit mieheltä kun tuin liikaa kaikessa.
Siis ymmärrän tämän logiikan. Ja käytännön kokemus on se että jos aina hymyilen ja venyn ja vain olen olemassa toisia varten niin eihän ne tykkää. Eivät vain tykkää.
"Sen takia rakastan Donald Trumpia"
Well that escalated quickly..
No ensinkään sä et näe ketään ihmistä aina. Ja toiseksi, asiakaspalvelijan pitää hymyillä.
Voiko typerämpää neuvoa olla...
Kaikki mitä kirjoitit, kertoo enemmän sinusta kuin muista. Aika surullinen sielunelämä.
Eiköhän poliitikon (ja muidenkin ihmisten) luotettavuus perustu mm. siihen, että lupaukset ja teot ovat linjassa keskenään eikä siihen, kuinka paljon tai vähän hän hymyilee.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
No ensinkään sä et näe ketään ihmistä aina. Ja toiseksi, asiakaspalvelijan pitää hymyillä.
Ei aina. 80 % ajasta kyllä, mutta sitten on ne asiakkaat jotka vihaa kaikkia kun oma elämä ottaa päähän ja ne ei tykkää kenestäkään muusta kuin aidosta ihmisestä. Ei rahalla ostetusta hymystä. Olen kokenut, toimii. Kaikkein peemäisimmät asiakkaat minulla on rauhoittuneet siitä että olen vastannut ihmisenä enkä maksettuna apinana, eli jos riehut liikaa panen sinut kuriin. Rauhoittuivat, tykkäsivät, maksoivat. Heippa ja niin edelleen.
Olen kiltti, hymyilen aina ja minuun voi täysin luottaa.
Mulla riittää neuvoja ja älyä muillekin jakaa, joten miksi en niin tekisi?
Ap:n sanomisessa on totta toinen puoli.
On olemassa ihmisiä, jotka aina hymyilevät ovat niin ystävällisiä, että...
Mutta todellisuudessa ovat aivan erilaisia, kateellisia, pahantahtoisia ja jopa ilkeitä.
Todellisuus on aina hymyn toisella puolella...
He ovat juuri niitä kaikkein petollisimpia ihmisiä, koska kukaan ei osaa kuvitellakaan, että tuon kiltin hymyn taustalla voi olla julma ja toisia manipuloiva luonne.
Äitipuoleni oli aikoinaan minulle ihan ylikiltti ja osteli kaikenlaista, olin silloin 11-vuotias. Sen jälkeen, kun meni isän kanssa naimisiin muuttui täysin. Oli suoraan sanottuna pirullinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n sanomisessa on totta toinen puoli.
On olemassa ihmisiä, jotka aina hymyilevät ovat niin ystävällisiä, että...
Mutta todellisuudessa ovat aivan erilaisia, kateellisia, pahantahtoisia ja jopa ilkeitä.
Todellisuus on aina hymyn toisella puolella...
Eiköhän kuule kaikki ole paskamaisia hymyili tai ei. Minä ainakin hymyilen. Ihan sama kelpaanko sulle. Mun mielestä ei maksa mitään, että on ystävällinen ja haluaa tulla muiden kanssa toimeen.
En minä ainakaan ole kateellinen vaan ihan aidosti iloinen myös toisten onnesta. Mulla on kaikki asiat hyvin, joten miksi pitäisi olla kateellinen?
Oletko varma, että et itse hymyile paljoa? Siihen ei vältämättä kiinnitä itse huomiota. Olen pannut merkille, että myös talvi-ihmiset hymyilee paljon...
Huomaa, että vastaajilla ei vielä elämänkokemusta.
Minä hymyilin aina nuorempana, koska olin epävarma itsestäni.
Näin vanhempana on kunnon resting bitch face enkä tunne muutenkaan tarvetta miellyttää muita.
Joillakin ihmisillä syttyy jatkuvasti sellainen refleksimäinen hymy. Ei siinä mitään, mutta heillä on ollut ikävä luonne. Siksi se hymy vaikuttaa jotenkin valheelliselta ja kamalalta. Samoin sellaiset tosi kiltin ja lempeän oloiset ihmiset ovat stressaavassa ja ristiriitaisessa tilanteessa hyökänneet kimppuuni todella kamalalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä hymyilin aina nuorempana, koska olin epävarma itsestäni.
Näin vanhempana on kunnon resting bitch face enkä tunne muutenkaan tarvetta miellyttää muita.
Paitsi minua.
Minulle sinä aina hymyilet ja kohtelet kuin paperivenettä.
Olen uros kuninkaallisessa iässä.
Minua sinä kunnioitat ja toimit luontosi mukaisesti.
Reijomies 46
Onks semmosia vielä, vai onks ne kaikki joutunu vankilaan?