Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää aikuisten (30-..) blogeja?

Vierailija
04.07.2013 |

Blogilistalla pyörii vain nuorten muotiblogeja, eikö vanhemmat pidä blogeja? Tai jos pitävät, niin mistä niitä löytää? Ja kai muitakin blogeja on kuin näitä mitä pidin ja ostin tänään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko keskustelu vielä aktiivinen, mutta törmäsin tällaiseen blogiin http://loppukiri.wordpress.com/

Vierailija
2/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Blogilistalla riittää ihan kaikenikäisten blogeja, ja varsinkin monista muista aiheista kuin muodista. Etsi asiasanoilla, älä selaa vain niitä suosituimpien blogien listoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän siinä uusimmat-kohdassa pitäisi näkyä niiden muidenkin päivityksiä? Aina näkyy vain näitä parikymppisten juttuja eikä koskaan mitään asiatekstiä sisältäviä blogeja.

ap.

Vierailija
4/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti mikä sinua kiinnostaa ja etsi blogeja sen mukaan.

Mua on tullut vastaan hyviä blogeja ja silloin en mieti ikää, oleellisemmalta tuntuu se, onko blogi hyvä vai ei. Kolmikymppisten blogeja on kyllä musta vähemmän.

Vierailija
5/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sisältöä etsit, lähde vaikka siitä liikkeelle?

Vierailija
6/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis kolmikymppisen hyvinvointiblogi:
punainenorvokki.blogspot.com/

Vierailija
7/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim vialiivia, anana, pretty gingham, puiston laidalla, Ainon kotona. Noiden lukijoista löytyy varmasti myös taas lisää samanikäisten blogeja.

Vierailija
9/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne ei laita tuonne blogilistalle blogiaan. Itse olen 39 ja minulla on blogi, mutta en laita blogilistalle juuri siksi että se näyttää olevan paikka lähinnä nuorten muotiblogeille. Enkä toisaalta erityisesti hingu muutenkaan suuria lukijamääriä, enemmän omaksi päiväkirjakseni kirjoittelen.

Vierailija
10/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetianmoista elämää Fab Forty Something Solan planeetalla

Vierailija
11/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusilmäilijä on ainakin kolmikymppinen

http://sivusilmailya.blogspot.fi/

jos et hänen blogistaan välitä niin hänen lukijoissaan lienee myös kolmikymppisiä bloggareita.

Vierailija
12/13 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:49"]

Tai sitten ne ei laita tuonne blogilistalle blogiaan. Itse olen 39 ja minulla on blogi, mutta en laita blogilistalle juuri siksi että se näyttää olevan paikka lähinnä nuorten muotiblogeille. Enkä toisaalta erityisesti hingu muutenkaan suuria lukijamääriä, enemmän omaksi päiväkirjakseni kirjoittelen.

[/quote]

No ei todellakaan Blogilista ole vain nuorten muotiblogeille. Sieltä löytyy kyllä ihan kaikenikäisten blogeja, kun hakee vain oikeilla sanoilla. Luonnollisesti parikymppisten blogeja on enemmän, sillä parikymppisillä on yleensä jo enemmän aikaakin bloggailuun kuin ruuhkavuosiaan elävillä.

Tuolta vain etsimään mieleisten otsikoiden alta: http://www.blogilista.fi/hakemisto

Vierailija
13/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikin ainakin muutama lisää lukulistalle - lisää suosituksia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi