Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelosella juontaja seonnut, ohjelma jatkui puoli tuntia

Vierailija
04.07.2013 |

Outoa ettei Nelosen toimitus seuraa mitä heidän suorassa ohjelmassaan tapahtuu, tilanne mennyt tosi pahaksi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013070417225905_uu.shtml

Peliohjelman juontaja sekosi ruudussa - ohjelma katkaistiin

Torstai 4.7.2013 klo 09.20

Nelosen Jim-kanavalla pyörivän Tiedä ja voita -peliohjelman juontaja menetti tyystin kontrollinsa suorassa lähetyksessä.

Asia selvisi Iltalehdelle, kun hämmästynyt katsoja otti yhteyttä.

- Sano mulle, mistä syystä tää summa on 800 euroa, sano mulle, nainen muun muassa tiukkasi joltakulta kameran takana olevalta.

Hän puhui kaiken aikaa jollekin, jota ei näy ruudussa. Nainen oli selvästi hyvin kiihtynyt ja hermostunut.

Hän muun muassa käveli ympäri studiota huitoen käsillään, pidellen päätään ja hokien, että on "aivan valmis lopettaan tän".

- Se oot sä joka saat potkut, en mä, juontaja huusi ruudussa.

- Ooksää seonnu? onko sulla psyykkeen kanssa ongelmia, hän jatkoi tiukkaamista kameran takana olevalta.

- Jaa en oo mukava? Kuule, sä et oo mun pomo!

- Voin sanoa, että teitä huijataan, hän muun muassa totesi katsojille.

Nelonen pahoittelee

Naisen kiihtynyt sanailu jatkui noin puoli tuntia. Iltalehti tavoitti Nelosen kanavapäällikkö Elina Piepposen kommentoimaan asiaa.

- Asia selvisi meille juuri, olemme hirveän pahoillamme. Näihin asioihin on vaikea mennä puuttumaan kesken lähetyksen, mutta olemme parasta aikaa hoitamassa asiaa, Piepponen kommentoi Iltalehdelle.

Ohjelma katkaistiin hetken kuluttua Iltalehden soitosta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä on videota tuosta ja tyttö on ihan oikeassa!! Tuijotin vartin kuvia enk löytänyt eroa niistä...

Vierailija
42/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:12"]

Iltalehdessä on videota tuosta ja tyttö on ihan oikeassa!! Tuijotin vartin kuvia enk löytänyt eroa niistä...

[/quote]

Ja kun se viime viikolla itki ettei löydä sitä ihmisen päätä, niin itsellä meni 2 min sen näkemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:07"]

Löysikö kukaan siitä oikeaa vastausta, kun tuijotin parikin minuuttia ja itselleni ne näyttivät identtisiltä?

[/quote]

Juu löysin se norsu oikeassa laidassa sen jalat on hieman eri asennossa. :)

Vierailija
44/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että noiden tyttöparkojen työolot on samaa luokkaa kuin pahimmissa puhelinmyyntifirmoissa. Pystyisitkö itse olemaan suuttumatta, jos sinua joka päivä painostetaan ja pidetään täysin idioottina? Varmaan jossain vaiheessa pinna kiristyy itse kullakin. Nelosen kanavapäällikön mukaan Tiedä ja voita tilataan heille alihankkijalta - mikähän on kyseisen firman moraali työntekijöiden kohtelun suhteen...?

Vierailija
45/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä ajatella, koska näin ton pätkän ja olen joskus viime kesänä jo nähnyt vastaavanlaista sekoilua ko. Ohjelmassa. veikkaan mainostempuksi. 

Ja tossa on aina mitä kummallisempia tehtäviä. Siis joko mahdottomia, niissä on liian monta eri oikeaa vastausvaihtoehtoa tai ohjelmaa pitkitetään siten ettei kukaan pääse oikeasti vastaamaan tehtävään. Sinne myös "soittaa" jatkuvasti samat tyypit (reiska nokialta tai Sirkka rovaniemeltä), joita voi suoraan epäillä ihan tuotannoksi. suorastaan törkeää huijausta koko juttu.

Vierailija
46/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:12"]

[/quote]

Se norsu oikeassa laidassa eroaa kuvissa.  :lol:

Vierailija
47/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näissä ohjelmissa olis tällaista viihdettä tarjolla. Oon aina ihmetelly, kuka näitä kattoo, itte oon aina vaihtanu kanavaa näiden kohdalla.

Vierailija
48/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viihdettähän tuo oli ei mikään sekoaminen.

Vierailija
49/49 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin osallistunut, mutta toi juontajan käytös karkoitti minut ja vaihdoin kanavaa. Ajatella että jotkin lapset sitten katsoo näitä näin loma aikana, kun vanhemmat ovat töissä.

En tiedä... jonkin sortin soveltuvuustesti olisi ilmeisesti paikallaan nelosen rekryynkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi