Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään teidän miehet on vihaisia seksin puutteesta johtuvista riidoista?

Vierailija
04.07.2013 |

Jos siis suhteessa tulee aika ajoin parin viikon taukoja seksiin ja mies tulee siitä tosi kärttyisäksi ja saa kiukkukohtauksen kun "suhde on ihan perseestä kun koskaan ei saa seksiä" jne. niin kuinka pitkävihaisia teidän miehet on näissä riidoissa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 17:45"]

Toden totta en käsitä teitä naiset. Olen parisuhteessa ja kirjoitin tuolla aiemminkin. Kai tei sentään joskus haluttaa ja mies mukana juonessa? jos toisella halut erilaiset niin onko paljon vaadittu että toinen hiukan uhrautuu asialle? Vaikka vain levittäisi haaransa ja unohtaisi täysin termin huoraus. Avioliitossa ei ehkä ole kyse siitä kuitenkaan. 

[/quote]

Ei, ei haluta koskaan. Siis todellakin: ei koskaan seksiä, kiitos.

Valitettavasti mies ei ole samaa mieltä. Eli on pakko levittää haarat melko säännöllisesti, koska muuten perhe-elämä on helvettiä kun mies tiuskii, kiukuttelee, ei tee mitään perheen hyväksi. Mutta kun saa pesää niin johan on ihan eri ääni kellossa.

Ja kyllä, tämä on huoraamista. Maksan seksillä, jotta perheellä olisi hyvä olla.

Vierailija
2/60 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman miehen kanssa naiminen tuntuu huoraamiselta, tai muuten vaan vastenmieliseltä, niin suosittelen hoitelemaan miehen käsin, suulla, tai molemmilla yhtä aikaa. Homma on varmasti nopeasti hoidettu, etenkin kun tekee miehelle selväksi että on lupa tulla heti. Mies kokee poskihoidon sellaisena rakkaudenosoituksena että ei voi enää kiukutella tai mököttää.

T:m30

PS: Jos näillä ohjeilla ei hommat onnistu, niin ukko vaihtoon, ja lopulta molemmat ovat onnellisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 08:54"]

Lapsellinen mies. Meillä mies ei suutu, jos ei aina saa. Meillä voi hyvin olla kuukauden tauko seksissä. Toisaalta, joskus sitä harrastetaan sitten monta kertaa viikossa, kuten nyt kun ollaan lomalla. Miten tuollaisesta voi edes suuttua? Kaikenlaista...

[/quote]

Joo ihan turhaa suuttua, minäkin haen pesää rakastajaltani kun vaimo pihtaa ja kaikki ovat tyytyväisiä, ei tarvi riidellä.

Vierailija
4/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 09:02"]

No ei meillä ole tuollaisia riitoja. Harrastetaan silloin kun molemmat haluavat, joskus monta kertaa päivässä, joskus kahteen viikkoon ei yhtään. Kumpikaan ei kiukkua. Avioliitossa tai avoliitossa puolisot eivät omista toistensa kehoja. Ei seksi ole jotain sellaista minkä eteen lakataan näkemästä vaivaa sitten kun pappi sanoo aamen. Ei se ole mitään mikä tulee kuin manulle illallinen. Jos mies kiukkuaisi kun ei saa seksiä, niin eipä se kyllä minua kauheasti kiihottaisi puutetta poistavaan toimintaan.

Vaihda miestä.

[/quote]

Miehenä voin suositella, vaihdoin pihtaajanaisen parempaan, ei tartte kiukutella enää ja ex pihdatkoon rauhassa...

Vierailija
5/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna, ja mulla on paha mieli. Nytkin on alkoi jo seuraavat kuukautiset, eikä seksiä tässä välissä, vaikka mies on toista viikkoa kesälomalla :( Ei riidellä asiasta, eihän se mitään auta, mutta meinaan kyllä mainita jotain kun lapset ei ole paikalla. Tunnen että mies ei rakasta minua, tunnen itseni hyvin loukatuksi naisena ja puolisona.

Vierailija
6/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt helkkari sekoittakoo siihen seksiin niin kamalasti tunteita ja vaatimuksia. Käyttäkää sitä liukkaria tarvittaessa ja levittäkää haaranne muutamaksi minuutiksi. Aivan sama kuin hieroisi toiden hartioita. Ei ihme, että eroja tulee ja riitoja jos parisuhde on tuollaista naurettavaa draamaa.

Vierailija
7/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 13:29"]

Mies ei anna, ja mulla on paha mieli. Nytkin on alkoi jo seuraavat kuukautiset, eikä seksiä tässä välissä, vaikka mies on toista viikkoa kesälomalla :( Ei riidellä asiasta, eihän se mitään auta, mutta meinaan kyllä mainita jotain kun lapset ei ole paikalla. Tunnen että mies ei rakasta minua, tunnen itseni hyvin loukatuksi naisena ja puolisona.

[/quote]

Ehkäpä on tullu joskus pihdattua (kun se mies ei tee kotiöitä,kun väsyttää tai kuu ja taivan merkit ei ole sopivilla paikoilla tai ei tee sitä taikka tätä vali vali vali jne. ) ja miehesi on kyllästynyt vonkaamaan, ei viitsi enää edes yrittää.  Ja on ratkaissut puuteongelmansa helpommalla, masturboi, käy vieraissa tai ihan vaan yrittää unohtaa koko seksin niin pääsee helpommalla. ja lopuksi sortuu vieraisiin..  :D  .

Vierailija
8/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 13:48"]

Älkää nyt helkkari sekoittakoo siihen seksiin niin kamalasti tunteita ja vaatimuksia. Käyttäkää sitä liukkaria tarvittaessa ja levittäkää haaranne muutamaksi minuutiksi. Aivan sama kuin hieroisi toiden hartioita. Ei ihme, että eroja tulee ja riitoja jos parisuhde on tuollaista naurettavaa draamaa.

[/quote]

Juupajuu. Kun olis vaan ollutkin tällä selvä. Exä vaati että mä HALUAN kanssa, eikä sitten mitään pikapanoja vaan tuntikausien sessioita. Runkkaaminen oli "niin ankeaa" ja mä olin "pihtari joka tuhoaa miehen terveen seksuaalisuuden". Ja tämä sekoitettuna siihen että kotityöt ei olisi voineet vähempää kiinnostaa, nukkua piti saada aina kun halusi ja mennä ja tulla niinkuin huvitti jne niin oli mulla oikea helmi miehenä. Hrrr.

Vierailija
9/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä olisi yksinkertainen ohje moneen ongelmaan, arvaapa vaan kelpaako, on liian helppo ratkaisu. Sitäpaitsi pillu on niin suuri vallankäyttöväline ettei naiset siitä hevillä luovu. Ja sitten sitä pesää haetaan mistä helpommin saadaan ettei pillunpuutteessa tarvitse sietää mitä tahansa nipotusta.

Vierailija
10/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 14:39"]

[/quote]

Tässä olisi yksinkertainen ohje moneen ongelmaan, arvaapa vaan kelpaako, on liian helppo ratkaisu. Sitäpaitsi pillu on niin suuri vallankäyttöväline ettei naiset siitä hevillä luovu. Ja sitten sitä pesää haetaan mistä helpommin saadaan ettei pillunpuutteessa tarvitse sietää mitä tahansa nipotusta.

[/quote]

Ai niin, ja murjotus ja kiukutteluajat pitenivät koko ajan. Lopulta meni muutama kuukausi kevyesti, kun en jaksanut enää lepytellä.

Vierailija
11/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mä en tosiaan varmaan kykene noin monimutkaiseen ajatteluun kuten vallankäyttöön pillun avulla vaan tosiaan levitän haarat sen kummemmin pohtimatta. Puolin ja toisin teemme toisillemme asioita, joita ei aina itse niin tee mieli.

Vierailija
12/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vitussa tässäkin ketjussa naitetaan esim. kotityöt ja seksi toisiinsa. Seksiä harrastetaan kun panettaa ja (koti) työt tehdään silloin kun niiden aika on. Lienee naisen logiikkaa.

Vierailija
13/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

joo mutta kun mä en saa tollasesta seksuaalisestiyhtään mitään. kun seksiin ryhdyn, en halua vain olla antava osapuoli. sellainen on huoraamista.

Vierailija
14/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Mä en tosiaan varmaan kykene noin monimutkaiseen ajatteluun kuten vallankäyttöön pillun avulla vaan tosiaan levitän haarat sen kummemmin pohtimatta. Puolin ja toisin teemme toisillemme asioita, joita ei aina itse niin tee mieli.

[/quote]

Tämä juuri olisi sitä arjen rakkautta jota kaivattaisiin moneen parisuhteeseen..

Vierailija
15/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 14:43"]

Miten vitussa tässäkin ketjussa naitetaan esim. kotityöt ja seksi toisiinsa. Seksiä harrastetaan kun panettaa ja (koti) työt tehdään silloin kun niiden aika on. Lienee naisen logiikkaa.

[/quote]

Jep. Entä jos toinen ei tee mitään kotitöitä, vaan viettää päivänsä hehkutellen niitä halujaan netissä, kerää voimia nukkumalla ja odottaa illalla tappi tanassa? Se toinen sitten huhkii aamusta iltaan (ei mikään siivousnipo, vaan ihan normaalit lapsi- ja koiraperheen askareet). Illalla vaan väsyttää ja toisen laiskottelu vituttaa. Sitten toinen lohkasee ettei näitä asioita voi eikä saa yhdistää toisiinsa. Lienee miehen logiikkaa.

Vierailija
16/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Valitettavasti asia ei ole niin yksinkertainen. Pikapanokin on seksiä. Minun tekee mieli n. kerran viikossa, ja jos levitän haarani joka toinen päivä, seksi ei ole mulle koskaan hyvää. En ehdi haluta ja kiihottua, vaan joutuisin harrastamaan aina seksiä vain toisen mieliksi. Onneksi ollaan löydetty rytmi, jossa molemmat joustaa toisen suuntaan.

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, viikon taon jälkeen mies suunnittelee avioeroa, mutta suostuu toki heti seksiin, ja seuraavan rakastelun jälkeen on taas sitä mieltä, että meillä on maailman paras parisuhde. ( pyörittelee silmiään)

Vierailija
17/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän suutu tuollaisesta.

Vierailija
18/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä ei näy päällepäin mitenkään se, onko seksiä ollut viimeksi 5 minuuttia vai 5 kuukautta sitten. Pisimmät tauot meillä ovat noin 2kk, muutamia kertoja vuodessa, ihan normaalia, eikä mies ole moksiskaan. Mitä pitempi tauko, sen vähemmin seksiä tekee mieli, minulla ainakin. Enemmänkin ottaa pattiin, että taas täytyy harrastaa seksiä, minusta se tauko on kivempi. Ei siinä jyystämisessä ole mitään sellaista, mistä nauttisin. Enemmänkin odottaa, että homma olisi nopeasti ohi, koska sattuu jos paikat ehtii kuivua ennen kuin mieheltä lentää lasti.

Vierailija
19/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, koska jos mun mies alkaisi pihtaamaan, olisi hyvin äkkiä entinen mies. Meillä seksiä pääasiassa päivittäin, joskus saattaa päivä jäädä väliin. Synnytyksen jälkeen oli tosin parin päivän tauko.

Vierailija
20/60 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun mies ei muuten ole hieronut mun hartioita sitten vuoden 2005... saanko hakea hierontani muualta? En halua maksullista, kun ei se ole ollenkaan sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan