Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuslääkkeet ja niiden aloitus...

Vierailija
04.07.2013 |

tai sitten pois jättäminen heti alkuunsa. Koska taas kävi niin kun lääkärillä niin kirjoitti sitten uuden masennuslääkereseptin. Mitä jos hae niitä ja aloita? eikös aikuinen saa tehdä itse päätöksen otanko ne käyttöön vai en? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa päättää. Kun et ilmeisimmin ole pakkohoidossa, niin kukaan ei tule niitä lääkkeitä väkisin sinuun laittamaan, jos itse päätät jättää ne ottamatta.

Itse tein aikoinaan saman päätöksen, luettuani akateemisten artikkeleiden tietokannasta tutkimustuloksia masennuslääkkeiden tehosta ja jopa pysyvistä haittavaikutuksista. Eli kaadoin jo apteekista  hakemani lääkkeet roskiin ja päätin pärjätä ilman. Masennnus onneksi minun kohdallani meni vuodessa ohi ilman hoitoakin.

Vierailija
2/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 00:22"]

Totta kai saa päättää. Kun et ilmeisimmin ole pakkohoidossa, niin kukaan ei tule niitä lääkkeitä väkisin sinuun laittamaan, jos itse päätät jättää ne ottamatta.

Itse tein aikoinaan saman päätöksen, luettuani akateemisten artikkeleiden tietokannasta tutkimustuloksia masennuslääkkeiden tehosta ja jopa pysyvistä haittavaikutuksista. Eli kaadoin jo apteekista  hakemani lääkkeet roskiin ja päätin pärjätä ilman. Masennnus onneksi minun kohdallani meni vuodessa ohi ilman hoitoakin.

[/quote]

voisitko valaista niitä pysyviä haitttavaikutuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 00:22"]

Eli kaadoin jo apteekista  hakemani lääkkeet roskiin ja päätin pärjätä ilman.

[/quote]

Viekää hävitettävät lääkkeet takaisin apteekkiin, ei ikinä roskiin!!!

Vierailija
4/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkkeitä saa heittää roskiin, kuuluu palauttaa apteekkiin!

Vierailija
5/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei roskiin lääkkeitä. Vesistöistä muutenkin löytyy jo ihan tarpeeksi lääkejäämiä.