Neuvoja ja vinkkejä kokemattomalle sinkkumiehelle
No hei!
Olen ymmärtänyt, että täältä pitäisi saada neuvoja ja ratkaisuja ongelmiin kuin ongelmiin, joten siksi tänne on eksynyt 24 v sinkkumies..
Mulla on sellainen pinttynyt ajatus päällimmäisenä, että kokematon ja reippaasti 20 ikävuoden toisella puolella oleva parisuhteissa kokematon mieshenkilö saattaa naisten keskuudessa herättää enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.. En ole sentään ihan täysin joka suhteessa kokematon, mutta vakavassa parisuhteesta minulla ei ole sitten mitään ideaa.. Treffeillä kyllä olen vuosien saatossa rampannut, joskus naiset ovat jo tutustumisvaiheessa kohtalaisen aikaisessa vaiheessa siis kysyneet, että onko minulla takana parisuhteita ja kuinka monta. Tuollaisessa tilanteessa sitä pitää olla mahdollisimman uskottava ja vastattava hyvin ympäripyöreästi sekä toivoa, että aiheeseen ei enää palattaisi.
Nyt kaipaisin teiltä ideoita ja ajatuksia siitä, että mitenköhän sitä kannattaisi lähteä laajentamaan tuttava - ja ennenkaikkea naiskaveripiiriä? Opiskelut alkaa olla takanapäin ja valmistuminen on hyvin lähellä, töissä on hyvin miesvoittoinen ilmapiiri sekä lukuisat hyvät kaverit ovat jo parisuhteessa. Joten yksikään noista edellämainituista keinoista tavata mielenkiintoisia naisia ei ole enää mahdollista. Tai se on hyvin hyvin haastaavaa.. Olen ajatellut jotain uuden harrastuksen aloittamista, tarkemmin sanoen jotain kansalaisopiston kielikurssia? En tosin tiedä, että liikkuuko siellä 20-kymppisiä naisolentoja, mutta siitäkin huolimatta motivaatiota olisi kyllä kehittää itseään.
Ei siinä todellakaan ole mitään noloa, ettei 24-vuotias ole ollut vakituisessa parisuhteessa. Ei mieheltä eikä naiselta.
Kyllä ne vaan usein on ne sovitut treffit ja baareilu ne missä parhaiten naisia tapaa - toki heitä voi olla vaikka kielikurssillakin mutta siellä ihmiset ei oikein yleensä ole sillä mielellä että kiinnostaisi siinä mielessä tutustua.