Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minä olen muuttanut miestäni

Vierailija
03.07.2013 |

Nämä ovat ihan naurettavia juttuja, varoitus!!!

- Mies ei ennen suostunut suutelemaan naista suihinoton jälkeen, hän vaati aina yön yli nukkumista > Nykyään suutelee kielen kanssa omatoimisesti kiitokseksi

- Jos mies ei saanut seisokkia tai lauennut seksissä, nainen lensi automaattisesti sängystä, vaikka vika olisi esim. Humalatilassa > Muutama kerta on tällainen ollut, ja vaikka hän on ollut turhautunut, on aina todennut et nyt on vika hänessä

- Ei julkisia hellyydenosoituksia tai varsinkaan kädestäpitämistä > kerran otin tietämättä tästä hänen 'kammostaan' ja nyt hän tekee sitä kun käymmä yhdessä kävelyllä jne. Jos olemme ravintolassa, saatamme pahimmillaan olla kuherteleva teinipari

- PILLU EI PÄÄTÄ KOSKA NAIDAAN! Miehelle riitti oma orgasmi + ei ikinä antanut oraaliseksiä naiselle tai antanut orgasmeja ilman vastapalvelusta > No ei riitä enää :D Kun hän ekan kerran nuoli minua tunnistin tietysti että ei ole 'ammattilainen' mutta että ihan eka kerta? Niin ja tosiaan pidin pääni - en antanut seksiä ennen kuin olin valmis siihen. Enkä anna vieläkään

- Mies ei halunnut ajaa autokorttia(koska kaikki yllyttivät?) > ajoi vuoden seurusteltuamme ihan omasta tahdostaan

- Hän oli äärettömän mustasukkainen - hänen naisystävä ei halaa toista miestä halaa! Saatika pussaile tytyöjen kanssa > en ole ikinä havainnut hänessä mitään sairraalloisen mustasukkaisuuden merkkejä. Meillä myös on ollut tyttökavereiden kanssa pussailla, eikä mies ole koskaan sanonut siitä mitään. Ainoastaan naureskellut asialle

- Ei IKINÄ naimisiin > Hän kosi minua, hääpäivämme on elokuussa. (mies oli kuulemma päättänyt tämän kun en antanut hälle ekalla yrityksellä seksiä: tokaisin vain vitsillä että säästän itseäni avioliittoon)

- No uskonnollisia juhlia ei ainakaan vietetä!!!! > No, kirkko on varattu.. Ja mies ihan itse valitsi mieleisen hääpaikan

- Miehellä oli jo yksi lapsi, ei siis enää lisää. Hänellä ei ollut suhdetta lapseen > "kulta koska me voitais lisääntyä...?" No. Kunhan alat pitää huolta edellisestä, voidaan harkita. Nyt lapsi käy joka toinen vkl+sekalaisesti viikolla+useimmat lomat.

- Riidat ratkeaa kun huutaa tarpeeksi kovaa, tai vaihtoehtoisesti ignoraamalla. Ämmän skitsoiluja ei katsella > 3 kertaa on korottanut mulle ääntä. Aina aiheesta.  Ämä skitsoilee kuten ämmät yleensä, ja niitä katsellaan "yritetään ymmärtää" ja nauretaan lopuksi yhdessä

Niin ja jos mietitte mistä tiedän nämä: viiden vuoden aikana näitä on kertonut niin mies kuin hänen ystävänsä sekä miehen lapsen äiti. ikinä en ole mihinkään pakottanut (tai no ehkä nukkumaan enemmän) enkä voisi olla mieheeni tyytyväisempi :) <3

Ihanaa rakkaudentäyteistä kesää koko AVn porukalle! Mä odotan mun ukkoa kotiin ja annan sitten kunnolla kyytiä vaikka haisiskin kaljalle. Antakaahan tekin! ;)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 23:32"]

- Mies ei ennen suostunut suutelemaan naista suihinoton jälkeen, hän vaati aina yön yli nukkumista > Nykyään suutelee kielen kanssa omatoimisesti kiitokseksi

- Jos mies ei saanut seisokkia tai lauennut seksissä, nainen lensi automaattisesti sängystä, vaikka vika olisi esim. Humalatilassa > Muutama kerta on tällainen ollut, ja vaikka hän on ollut turhautunut, on aina todennut et nyt on vika hänessä

- Ei julkisia hellyydenosoituksia tai varsinkaan kädestäpitämistä > kerran otin tietämättä tästä hänen 'kammostaan' ja nyt hän tekee sitä kun käymmä yhdessä kävelyllä jne. Jos olemme ravintolassa, saatamme pahimmillaan olla kuherteleva teinipari

- PILLU EI PÄÄTÄ KOSKA NAIDAAN! Miehelle riitti oma orgasmi + ei ikinä antanut oraaliseksiä naiselle tai antanut orgasmeja ilman vastapalvelusta > No ei riitä enää :D Kun hän ekan kerran nuoli minua tunnistin tietysti että ei ole 'ammattilainen' mutta että ihan eka kerta? Niin ja tosiaan pidin pääni - en antanut seksiä ennen kuin olin valmis siihen. Enkä anna vieläkään

- Mies ei halunnut ajaa autokorttia(koska kaikki yllyttivät?) > ajoi vuoden seurusteltuamme ihan omasta tahdostaan

- Hän oli äärettömän mustasukkainen - hänen naisystävä ei halaa toista miestä halaa! Saatika pussaile tytyöjen kanssa > en ole ikinä havainnut hänessä mitään sairraalloisen mustasukkaisuuden merkkejä. Meillä myös on ollut tyttökavereiden kanssa pussailla, eikä mies ole koskaan sanonut siitä mitään. Ainoastaan naureskellut asialle

- Ei IKINÄ naimisiin > Hän kosi minua, hääpäivämme on elokuussa. (mies oli kuulemma päättänyt tämän kun en antanut hälle ekalla yrityksellä seksiä: tokaisin vain vitsillä että säästän itseäni avioliittoon)

- No uskonnollisia juhlia ei ainakaan vietetä!!!! > No, kirkko on varattu.. Ja mies ihan itse valitsi mieleisen hääpaikan

- Miehellä oli jo yksi lapsi, ei siis enää lisää. Hänellä ei ollut suhdetta lapseen > "kulta koska me voitais lisääntyä...?" No. Kunhan alat pitää huolta edellisestä, voidaan harkita. Nyt lapsi käy joka toinen vkl+sekalaisesti viikolla+useimmat lomat.

- Riidat ratkeaa kun huutaa tarpeeksi kovaa, tai vaihtoehtoisesti ignoraamalla. Ämmän skitsoiluja ei katsella > 3 kertaa on korottanut mulle ääntä. Aina aiheesta.  Ämä skitsoilee kuten ämmät yleensä, ja niitä katsellaan "yritetään ymmärtää" ja nauretaan lopuksi yhdessä

Niin ja jos mietitte mistä tiedän nämä: viiden vuoden aikana näitä on kertonut niin mies kuin hänen ystävänsä sekä miehen lapsen äiti. ikinä en ole mihinkään pakottanut (tai no ehkä nukkumaan enemmän) enkä voisi olla mieheeni tyytyväisempi :) <3

Ihanaa rakkaudentäyteistä kesää koko AVn porukalle! Mä odotan mun ukkoa kotiin ja annan sitten kunnolla kyytiä vaikka haisiskin kaljalle. Antakaahan tekin! ;)

[/quote]

Minäpä se valitsinkin miehen, jota minun ei ole tarvinnut lähteä muuttamaan. On kaikinpuolin ihana, uskolline,. hellä, hyvä rakastaja jne. jne. Listaa voisin jatkaa loputtomiin. Vielä 6 vuoden yhdessäolon jälkeen olen aivan lätkässä häneen:)

Vierailija
2/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehesi kuullostaa sille että hänellä ei ole mitään selkärankaa tai omaa tahtoa. Todella säälittävä tapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Minäpä se valitsinkin miehen, jota minun ei ole tarvinnut lähteä muuttamaan. On kaikinpuolin ihana, uskolline,. hellä, hyvä rakastaja jne. jne. Listaa voisin jatkaa loputtomiin. Vielä 6 vuoden yhdessäolon jälkeen olen aivan lätkässä häneen:)

[/quote]

Niinhän otin minäkin :) Ihminen voi muuttua mut vain omasta halustaan. Mun mieheni teki näin :) Ei ole tarvinnut muuta pyytää kuin suhdetta omaan lapseen

ap

Vierailija
4/29 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aluksi luulin (kun luin listaasi) että sä olit koonnut jonkun kaverin/kavereiden naurettavia heittoja siitä kuinka ovat muuttaneet miehiään. Niin kuin että tulisit meille kertomaan kuinka noloja kaverisi on kun tuollaisia puhuvat. Mutta puhuitkin itsestäs, ei herranisä.

Vierailija
5/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Ap:n suhde on kyllä oikea True love-juttu. Hepussa oli nimittäin niin paljon niin huonoja ominaisuuksia, osa jopa sovinistisia, että itse en olis ikinä vaivautunut moiseen. Varsinkin toi, että jos mies ei saa salkoaan pystyyn tai laukea, on vika naisessa ja tämä "lentää automaattisesti sängystä" (siis mitä helvettiä???!), on kyllä mieheltä sen luokan sikailua, että en vaan voi käsittää. Mut kiva että ap on mieheensä tyytyväinen. Ilmeisesti ei tiedä paremmasta.

Vierailija
6/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 00:33"]

Rehellisesti nämä entiset puolet musta aivan hirveitä ja olen ollut lähes järkyttynyt kun olen niistä kuullut. Enpä olisi ikinä itsekään katsellut. Eka seksikerta oli säheltämistä, mutta kovasti hän yritti.

ap

[/quote]

Niin, sehän oli tietenkin säheltämistä ap:n taholta, mies oli oma ainutlaatuinen itsensä. Ap lensi arvatenkin punkasta alta aikayksikön. Koska mahtoi saada luvan mennä takaisin ja kuinka nöyrää asennetta siihen tarvittiin?

Vierailija
7/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin tän niin et ap on kuullut näitä huonoja ominaisuuksia muilta suhteen kehittyessä. Jos ap ei ole itse tällaista kokenut, mieshän on selvästi muuttanut asennettaan naisia kohtaan! Tämähän on mahtava juttu?

Vierailija
8/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivan älykääpiön oot napannu. Onneks olkoon vaan!

Vierailija
9/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 00:48"]

iän tuomaa viisautta...minkä ikäisiä olette? arvioisin alle 25v.

[/quote]

Minä olen 26v, mies 36v :)

ap

[/quote]

No, sitten ei ainakaan ole vielä iän tuomaa viisautta - noihan on ihan pikkupenskoja. Kasvakaa ensin aikuisiksi ja puhukaa vasta sitten.

Vierailija
10/29 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin vielä kymmeniä lisää mutta en jaksa muistaa tähän hätää enempiä! Ah - olemme myös ison ikäeron pari, ja hyvin pyyhkii :)

ap

Vierailija
11/29 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on ollu kusipää. Ei ne koskaa muutu

Vierailija
12/29 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet alunperinkään päätynyt yhteen tuollaisen (jota ei voisi kestää ellei muuttuisi) kanssa? :D Ihanko jo ekalla seksikerralla sait sen sitten huomioimaan itsesi?

Vierailija
13/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että viitsii olla ylpeä että löytää tollaisen ääliön ja sitten vielä huolii sen aviomieheksi. Nolo äijä.

Vierailija
14/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sen asenteet naisia kohtaan muuttuneet muutenkin, vai onko naiset edelleen jotain vähempiarvoisia olentoja, ja vain sinä olet hyvä ja jalustalla? Ihan oikeasti olisin utelias tietämään tämän... :)

Vierailija
15/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. hienoa että olet onnellinen!

Mutta, mä en olisi itse kyllä tuollaista äijjää katsellut sekunttiakaan. Tai saatika edes yrittänyt rakastaa häntä mieleisekseni.

Vierailija
16/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti nämä entiset puolet musta aivan hirveitä ja olen ollut lähes järkyttynyt kun olen niistä kuullut. Enpä olisi ikinä itsekään katsellut. Eka seksikerta oli säheltämistä, mutta kovasti hän yritti. Siitä on menty pitkä matka. Huomasin et mies oli hieman epävarma hellissä otteissaan, ja se oli aika söpöä. :)

Tapasin hänet yhteisen tuttavan kautta. Satuimme samoille syntymäpäiville ja kiinnostus heräsi heti. En koe olevani millään jalustalla, hän on ystävällinen minun ystävilleni. Lisäksi hänellä on paljon naispuolisia ystäviä - ollut aina. Epäilen että hänen suhteensa kumppanuuteen on muuttunut. Iän tuomaa viisautta! :)

ap

Vierailija
17/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin minä olen muuttanut miestäni"- otsikko kuulostaa yhtä tietämättömältä kusipääjuntilta kuin miehesikin.

Minunkin mieheni on vuosien saatossa muuttunut, kasvanut poikasesta mieheksi, mutta ei se kusipää ollut poikasenakaan, enkä sitä muutosta tehnyt minä vaan luonto.

Vierailija
18/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 00:40"]

"Näin minä olen muuttanut miestäni"- otsikko kuulostaa yhtä tietämättömältä kusipääjuntilta kuin miehesikin.

Minunkin mieheni on vuosien saatossa muuttunut, kasvanut poikasesta mieheksi, mutta ei se kusipää ollut poikasenakaan, enkä sitä muutosta tehnyt minä vaan luonto.

[/quote]

Kiristääkö pipaa? Ihmiset voivat muuttua! Ehkä on oppinut arvostamaan elämää uudessa valossa tai jotain? eikö se ole ihana asia :)

Vierailija
19/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän tuomaa viisautta...minkä ikäisiä olette? arvioisin alle 25v.

Vierailija
20/29 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi